Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Informacja to nie wszystko. Musi być mądra

0
Podziel się:

- Internet daje nam mnóstwo informacji, ale nie daje nam wiedzy, nie daje mądrości. Choć powinien - mówi Arianna Huffington, założycielka i redaktor naczelna Huffington Post.

Informacja to nie wszystko. Musi być mądra
(Hubert Burda Media/CC)

Huffington Post sukces zawdzięcza nazwiskom blogerów, którzy w nim pubilkują. 35 milionów użytkowników miesięcznie to o ponad 2 miliony więcej niż wynik New York Times. - _ Nie jesteśmy gazetą w internecie, choć zatrudniamy 200 profesjonalnych dziennikarzy _ - podkreśla Arianna Huffington.

- _ Internet daje nam mnóstwo informacji, ale nie daje nam wiedzy, nie daje mądrości _ - mówiła Arianna Huffington, założycielka Huffington Post, podczas konferencji Digital Life Design 2012.

To właśnie dlatego wpadła na pomysł połączenia pod jednym tytułem blogerów, którzy mają do powiedzenia coś mądrego. - _ Chodzi przecież nie tylko o to, by opisywać rzeczy oczywiste, ale potrafić przewidzieć konsekwencje tego, co się dzieje _ - tłumaczyła Huffington.

Redaktor naczelna największego, niezależnego projektu dziennikarskiego na świecie podkreślała, że o jakości medium świadczy też moderowanie komentarzy. Podnosi poziom dyskusji. - _ Internetowy trolling to coś, z czym trzeba walczyć. I, jak się okazuje, wcale nie utrudnia dzielenia się opinią. My niedawno przekroczyliśmy poziom 25 milionów komentarzy. pomimo moderacji _ - zaznacza Arianna Huffington.

Twórczyni Huffington Post pochwaliła się też, że sukcesem okazało się niedawne uruchomienie w _ HP _ poważnej sekcji, poświęconej... rozwodom. - _ Bo małżeństwa się schodzą i rozchodzą. Rozwód jest na całe życie _ - żartowała Huffington.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)