Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Informacja prasowa: IAB HowTo

Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi! Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM.

Podziel się:

Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r., eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy? Wszystko to w podziale na trzy dni - trzy obszary tematyczne. Możesz wziąć udział w całym wydarzeniu lub wybranych dniach! Zarejestruj się teraz! Wydarzenie odbywa się w formie online.

Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi! Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM.
IAB HowTo (Materiały prasowe)
bFefXOcB

Dzień I: IAB HowTo SEM

20 kwietnia 2021 r.

Podczas pierwszego dnia IAB HowTo DAYS eksperci branż SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej przez pryzmat case’ów pokażą, jak czołowe polskie agencje dostosowały się do zmieniających się pandemicznych warunków wraz ze swoimi klientami.

bFefXOcD

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się jakie strategie i taktyki przyjęły polskie firmy w obliczu przyspieszonej digitalizacji biznesu oraz jakie innowacje w obszarze SEO/SEM zaproponowały agencje.

Zobaczysz jak strategicznie i kreatywnie podejść do kampanii SEO i content marketingu w obliczu dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.

bFefXOcJ

Poznasz od podszewki kluczową nowość SEO w 2020 roku – Core Web Vitals.

Nauczysz się jak wykorzystywać niestandardowe metody i narzędzia analityczne, żeby jeszcze lepiej zrozumieć efektywność sprzedażową kanałów marketingowych.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy między innymi właścicieli firm z sektora MŚP, marketingowców in-house, specjalistów agencyjnych i freelancerskich.

Dzień II: IAB HowTo E-RETAIL

21 kwietnia 2021 r.

bFefXOcK

IAB HowTo E-RETAIL to unikatowe wydarzenie online, podczas którego na warsztat weźmiemy zagadnienia z obszaru retail w odniesieniu do zmian konsumenckich związanych z wpływem pandemii. Pokażemy, czym klient retailowy różni się od e-commercowego i jak obecnie obszary online-mobile-offline przenikają i uzupełniają się nawzajem.

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się czy klient kupujący online różni się od tego, który kupuje w sklepach stacjonarnych i w jaki sposób do nich docierać z komunikacją.

Zobaczysz premierę kolejnej edycji unikatowego raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix/Kantar, który pokazuje jakie marki uwielbiają Polacy i po które chętnie sięgają w sklepach.

bFefXOcL

Poznasz jak zmienił się retail i zachowania konsumenckie w czasach pandemii.

Nauczysz się czym są kampanie Drive-to-Store i jak wykorzystuje je e-retail.

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich przedstawicieli branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami oraz chcą dowiedzieć się, jak docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych.

Dzień III: IAB HowTo GAMING

22 kwietnia 2021 r.

bFefXOcM

Trzeci dzień konferencji IAB HowTo DAYS poświęcony będzie gamingowi, który podczas pandemii umocnił swoją pozycję i w dalszym ciągu wykazuje tendencję zwyżkową praktycznie we wszystkich aspektach. Ideą konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat gaming marketingu w oparciu o mocne case studies z firm prelegentów biorących udział w konferencji. Opowiedzą oni, jakie trendy będą teraz wyznaczać kierunek i co nas czeka w najbliższej przyszłości.

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się w jaki sposób efektywnie komunikować marki poprzez gaming oraz jak gaming wchodzi do mainstreamu.

Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy, jak praktycznie można wdrażać gaming do swoich strategii marketingowych.

Poznasz potencjał esportu i gamingu oraz trendy, jakie je kształtują i rozwijają.

Nauczysz się jak skutecznie łączyć marki z gamingiem i mieć uznanie społeczności dla tych działań.

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu.

Konferencja IAB HowTo DAYS organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Cennik:

Bilet na 1 wydarzenie dla 1 osoby:

·      dla firm niezrzeszonych: 350 zł netto

·      dla firm członkowskich IAB Polska: 250 zł netto

Bilet na 2 wydarzenia dla 1 osoby:

·      dla firm niezrzeszonych: 500 zł netto

·      dla firm członkowskich IAB Polska: 400 zł netto

Bilet na 3 wydarzenia dla 1 osoby:

·      dla firm niezrzeszonych: 650 zł netto

·      dla firm członkowskich IAB Polska: 550 zł netto

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto.

Za udział w całym wydarzeniu otrzymasz aż 60 punktów recertyfikacyjnych. Za udział w każdym dniu konferencji otrzymasz ich 20.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, Nowy Marketing, Wirtualna Polska

Współpraca: Havas Media Group, Newspoint

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/days/

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

bFefXOde
Informacja prasowa: IAB HowTo
Źródło:
money.pl