Spółka PKP Intercity zamierza zaradzić obecnej sytuacji na kolei między innymi poprzez przyspieszenie remontu czekających na to wagonów oraz skorygowanie rozkładu jazdy _ w rozsądny sposób _. Taką deklarację złożył prezes spółki Grzegorz Mędza.
Poinformował, że przygotowywany jest plan większych zmian strukturalnych, który ma być gotowy na wiosnę. Od 1 marca jednak, dla poprawy sytuacji, Intercity zamierza zmniejszyć liczbę połączeń, a poprawić ich jakość.
Chodzi o _ rozsądne _ korekty rozkładu jazdy - argumentował prezes.
POSŁUCHAJ GRZEGORZA MĘDZĘ:
Prezes Grzegorz Mędza tłumaczył, że są to działania krótkookresowe, ale należy oczekiwać większych zmian. Jego zdaniem, nakłady finansowe potrzebne do takich zmian na kolei _ by było to odczuwalne dla pasażera _ , to okoóło dwóch miliardów złotych.
Czytaj w Money.pl | |
---|---|
[ ( http://static1.money.pl/i/h/35/t128291.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/grabarczyk;uratowany;silami;koalicji,149,0,748693.html) | Grabarczyk uratowany, siłami koalicji Minister Infrastruktury zostaje. W Sejmie przepadł wniosek o wotum nieufności, a także pomysł _ dnia pieszego pasażera _. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/203/t127947.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/gigantyczne;straty;kolei;przez;rok;ponad;730;mln;zl,85,0,747605.html) | Gigantyczne straty kolei. Przez rok ponad 730 mln zł Mimo miliardowych dotacji z budżetu, większość spółek PKP wciąż notuje straty. W Sejmie już jest ustawa, która może sprawić, że pociągi przestaną kursować. |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.