Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|

Alior Bank z prestiżową nagrodą. Polaków docenił The Banker

2
Podziel się:

Alior Bank otrzymał tytuł „Bank of the Year in Poland” w konkursie organizowanym przez brytyjski magazyn „The Banker”, należący do „Financial Times Ltd”.

Alior Bank z prestiżową nagrodą. Polaków docenił The Banker
(Bartosz Wawryszuk, (LUK))

Alior Bank otrzymał tytuł „Bank of the Year in Poland” w konkursie organizowanym przez brytyjski magazyn „The Banker”, należący do „Financial Times Ltd”.

Kapituła konkursu doceniła zarówno wyniki finansowe banku, realizację przyjętej na najbliższe lata strategii „Cyfrowego buntownika”, fuzję z bankiem BPH, jaki i wdrożenie innowacyjnych projektów. Wśród nich wymienić należy m.in.: wirtualnego doradcę – Dronna, aplikację HAIZ łączącą funkcje komunikatora z usługami bankowości mobilnej czy wideoweryfikację w procesie otwierania rachunków osobistych.

- Nagroda „Bank of the Year in Poland” przyznana przez miesięcznik „The Banker” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszy nas zwłaszcza, że czołowi międzynarodowi przedstawiciele branży finansowej docenili liczne innowacyjne rozwiązania, które bank wdrożył w ostatnim czasie – mówi Bruno Ferreira, dyrektor zarządzający Pionem Rozwoju Korporacyjnego w Alior Banku. - Chcemy dołączyć do grona najbardziej innowacyjnych banków w Europie, a nagroda dowodzi, że podążamy dobrą drogą – dodaje.

Nagrody „The Banker” przyznawane są na cześć Brendana Brackena, jednego z założycieli brytyjskiego miesięcznika – prestiżowego magazynu poświęconego bankowości, światowej gospodarce i finansom. Alior Bank otrzymał wyróżnienie po raz drugi w historii. Wcześniej został nagrodzony tytułem „Bank of The Year in Poland” w 2013 r.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(2)
qwertus
6 lat temu
ILe kosztuje ta nagroda?
Niestety jesz...
6 lat temu
To chyba nikt nie był nigdy w placówce tego "lidera" i nie próbował w niej cokolwiek załatwić. Oddziały Partnerskie to dopiero porażka, nie widzą w systemie części dokumentów obsługa kasowa praktycznie nie istnieje a jeżeli jest to w tylko przez kilka godzin dziennie czego nie informują ani na stronie ani na infolinii człowiek jeździ od punktu do punktu i traci czas i nerwy. To chyba jedyny bank w Polsce który pobiera prowizję za wpłaty we własnych wpłatomatach. Może to jest takie innowacyjne. Duży bank a wycofał się obsługi gotówkowej Franka CHF trzeciej najpopularniejszej waluty obcej w tym kraju. Dramat gorąco nie polecam.