Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przychody Grupy Redan wzrosły o 9% r/r do ok. 53 mln zł we wrześniu

0
Podziel się:
Przychody Grupy Redan wzrosły o 9% r/r do ok. 53 mln zł we wrześniu

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła ok. 53 mln zł we wrześniu, co oznacza wzrost o 9% r/r. W I- IX 2017 r. sprzedaż wyniosła ok. 427 mln zł i była niższa o 0,4% w skali roku.

"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września wyniosła 142,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do września 2016" - czytamy w komunikacie.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu br. wyniósł ok. 36 mln zł, co oznacza wzrost o 19% w skali roku, a w ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 265 mln zł i była o 2% wyższa r/r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl we wrześniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł, co oznacza wzrost o 3% w skali roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 6,5 mln zł i była 10% r/r.

Sieć TXM na koniec września składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,8 tys. m2, która była o 18% wyższa r/r.

Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 8%r /r. W ujęciu narastającym, sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 163 mln zł i była 4% w skali roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2017 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 10% w stosunku do września 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 22,4 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano także.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września wyniosła 37,5 tys. m2, tj. była na poziomie o 9% niższym licząc rok do roku.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)