Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Bankructwa w Polsce. Sklepy internetowe upadają bardzo szybko, bo zapominają o... klientach

106
Podziel się:

Rocznie bankrutuje w Polsce od 6 do nawet 8 tys. sklepów internetowych. Zdecydowana większość upada już na początku działalności. 80 proc. powstających firm przeżywa maksymalnie dwa lub trzy lata.

Rocznie bankrutuje w Polsce od 6 do nawet 8 tys. sklepów internetowych. Zdecydowana większość upada już na początku działalności. 80 proc. powstających firm przeżywa maksymalnie dwa lub trzy lata.

Dlaczego? Według eksperta, po prostu zapominają o dotychczasowych klientach. - Przede wszystkim dzieje się tak dlatego, że w swym modelu biznesowym firmy te są skoncentrowane na pozyskiwaniu nowych klientów, a zapominają o już pozyskanych - mówi Łukasz Abgarowicz, z firmy RTB House.

Zdaniem Abgarowicza szansą na przetrwanie są nowe technologie. W jego ocenie sklepy internetowe powinny w większym stopniu wykorzystać możliwości sztucznej inteligencji.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
MarketNews24
KOMENTARZE
(106)
olga1
7 lat temu
Oj te co sprzedają Chińska tandetę dobrze żyją przynajmniej na razie dopóki klienci nie skapną się że to szajs a to dopiero dowiadują się po kupnie.
Tomek
7 lat temu
1 zdanie z filmu "w Polsce każdego roku powstaje od 6 do 8 tys. sklepów internetowych. aż 80% upada w ciągu 2 - 3 lat". a w treści artykułu "Rocznie bankrutuje w Polsce od 6 do nawet 8 tys. sklepów internetowych. Zdecydowana większość upada już na początku działalności. 80 proc. powstających firm przeżywa maksymalnie dwa lub trzy lata. " delikatnie mówiąc- tutejsi "dziennikarze" to już nawet nie potrafią przepisać zdania ze słyszenia.
rumjal
7 lat temu
Nie ma w necie czegoś takiego jak "już pozyskany" klient. Klient najczęściej jest jednorazowy i nie wraca. To klient wybiera dostawcę i to metodą 3C (cena czyni cuda). Zawsze gdzieś się znajdzie taniej.
Polak
7 lat temu
Bankrutują Janusze biznesu, którzy myślą, że założą sobie swoją firmę i zarobią nic nie robiąc. Klient sam do sklepu nie trafi.
gość
7 lat temu
"Według eksperta, po prostu zapominają o dotychczasowych klientach. - Przede wszystkim dzieje się tak dlatego, że w swym modelu biznesowym firmy te są skoncentrowane na pozyskiwaniu nowych klientów, a zapominają o już pozyskanych" - to tak samo jak w UPC hahahaha, tylko że UPC nie pada bo czasem ludzie nie mają alternatywy.
...
Następna strona