Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|

428 tys. zł mogła kosztować reklama podczas meczu Polaków. Przegrywając, piłkarze sprawili TVP przykry prezent

10
Podziel się:

Jak informował prezes Kurski, pierwszy tydzień rozgrywek przyniósł TVP ok. 71 mln zł.

Jak informował prezes Kurski, pierwszy tydzień rozgrywek przyniósł TVP ok. 71 mln zł.
Jak informował prezes Kurski, pierwszy tydzień rozgrywek przyniósł TVP ok. 71 mln zł. (Michal Wargin/East News)

Mundialowy miesiąc miał przynieść TVP grube miliony. Z każdym kolejnym meczem naszej reprezentacji oglądalność i ceny reklam miały rosnąć. Plan się nie powiódł, bo Polacy odpadli z mistrzostw.

Za półminutowy spot reklamowy przy meczach z udziałem Polaków trzeba było zapłacić od 95 tys. zł do 395 tys. zł - pisze "Gazeta Wyborcza". Według cennika opublikowanego przez TVP najwyżej wyceniony został czas antenowy przy spotkaniu Polska-Kolumbia - kiedy cena za reklamę oscylowała między 103,5 tys. zł a 395 tys. zł.

- Gdyby reprezentacja Polski wyszła z grupy i zagrała w jednej ósmej finału oraz w ćwierćfinale, przychody reklamowe TVP netto – po rabatach – byłyby wyższe o 5-6 mln zł –szacuje na łamach 'Wyborczej”Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna agencji mediowej Starcom.

Reklama podczas meczu naszej reprezentacji, po wyjściu z grupy i zagraniu w 1/8 finału, mogła kosztować nawet 428 tys. zł. Oczywiście mundial i przychody z reklam się nie kończą wraz z porażką naszej reprezentacji.

Mundial 2018. "Prosto z mistrzostw": Polska i Kolumbia:

Telewizja publiczna transmituje na żywo wszystkie 64 mecze w TVP 1, TVP 2, TVP Sport, na sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Stawki za reklamy bez Polaków są już niższe. Przykład? Za 30-sekundową reklamę w meczu Portugalia-Hiszpania cena wynosi 108,4 tys. zł, a czas meczu Brazylia-Szwajcaria wyceniony jest na 103,5 tys. zł – podaje dziennik.

Jak informował prezes Jacek Kurski, pierwszy tydzień rozgrywek przyniósł TVP ok. 71 mln zł. Ile może dać cały mundial? TVP nie odpowiada. Przekonuje jedynie, że szacowane przychody już przekroczyły koszty związane z wydarzeniem, tj. kosztami zakupu licencji i przeprowadzania transmisji – wyjaśnia Wyborcza.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(10)
Fdus
6 lat temu
Boże spraw aby TVP padła!
ProwodyrAntyP...
6 lat temu
....ZAWIODŁEM się na grupie ciężkopracującej dyspozycyjnOPozyjno nastawioną grupę polskego NAUCZYCIELSTWA NARODOWEGO, które mnie zawiodło,nie !!!! strajkowało jeszcze i poszloooo '''''piechotą do lata'''' na zasłużony urloppp kilku miesięczny.BŁAGAM WRACAJCIE EUROPA I OJCZYZNA DEMOKRATYCZNA w potrzebie- NA BARYKADY LuDU ROBOCZY !!!
jaa
6 lat temu
i dobrze burakom z TVP
nie PREMIOM i...
6 lat temu
TVP -oprócz meczy szmacianki ma świetną PROPAGANDĘ A NIE FAKTÓW ,KTÓRE DZIEJĄ SIĘ TU I TERAZ !!!
Hymn z 1988 :...
6 lat temu
Matrix. Przed meczami pisałem, że oddamy, bo Czesi po wygraniu z Niemcami apogeum patriotyzmu doznali.