Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Zakupy przez internet. Oto z czym mają największy problem klienci

0
Podziel się:

Choć wartość rynku e-commerce stale rośnie, nadal istnieją logistyczne luki, których przedsiębiorcy powinni się wystrzegać - pisze "Puls Biznesu".

Zakupy przez internet. Oto z czym mają największy problem klienci
(Giuseppe Leto Barone / Flickr (CC BY-ND 2.0))

Popularność zakupów online nie maleje, mimo to w Polsce aż 37 proc. konsumentów twierdzi, że otrzymali przesyłki w późniejszym terminie, niż powinni. Ponadto 21 proc. polskich e-klientów wskazało, że dużym problemem jest również wysyłanie błędnych zamówień - informuje raport Trusted Shops pt. "Największe wyzwania polskich e-sprzedawców".

- Sprzedawcy internetowi powinni pracować nad budowaniem zaufania do zakupów w sieci, gdyż jest to kluczem do sukcesu. Ignorowanie lub zbyt późne odpowiadanie na przesłane przez kupujących zapytania pogłębiają obawy konsumentów - komentuje na łamach raportu Anna Rak, dyrektor generalna Trusted Shops w Polsce.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)