Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|

Poczta Polska szuka wakacyjnych klientów. Specjalna oferta dla wyjeżdżających

13
Podziel się:

Poczta wychodzi naprzeciw podróżnym.

Przekierowanie przesyłki pod wskazany adres, może przydać się podczas wakacji.
Przekierowanie przesyłki pod wskazany adres, może przydać się podczas wakacji. (Poczta Polska)

Teraz wyczekiwaną paczkę można odebrać choćby nad morzem podczas urlopu.

Przekierowanie przesyłki pod wskazany adres, może przydać się podczas wakacji. Jak informuje Poczta Polska, można to zrobić bez wychodzenia z domu. Wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej Poczty Polskiej: Przekierowanie przesyłki, przekazać go listonoszowi.

Składający żądanie poprzez internet nie ponosi się dodatkowych kosztów. Jednak składając formularz w placówce pocztowej trzeba wnieść jednorazową opłatę w wysokości 6 zł.

Dla przemieszczających urlopowiczów, które nie mieszkają stale pod jednym adresem, a chcą odbierać korespondencję, wygodna może się okazać również usługa poste restante. Chodzi o możliwość odebrania przesyłki w dowolnie wybranej placówce pocztowej.

Ważne jest, jak informuje Poczta, aby taka przesyłka była właściwie zaadresowana. Kolejność danych powinna być następująca: imię i nazwisko albo pełna nazwa adresata, napis: poste restante, właściwy kod pocztowy i nazwa placówki pocztowej, która ma wydać przesyłkę. Przesyłki nadawane na poste restante doręczane są w cenie wybranej przez klienta usługi, bez dodatkowej opłaty.

Dla tych, którzy wyjeżdżają na dłużej , umożliwia przechowanie przesyłki nawet do czterech tygodni od pierwszej próby doręczenia. Standardowo przesyłki pozostają w placówkach maksymalnie 14 dni. W czasie wakacyjnych wyjazdów przydatna może okazać się usługa doręczenie na życzenie, dzięki której awizowana przesyłka polecona albo Paczka MINI zostanie ponownie doręczona pod adres wskazany na przesyłce

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(13)
Waldek
6 lat temu
Poczta zaczyna zadzierac nosa podwyżki i to 100,% i inne wymysły a dlaczego bo oni sami wybierają klienta
Pocztex
6 lat temu
Oddać wypełniony formularz listonoszowi. Dobre, u mnie listonosz jest raz w miesiącu i spotkać go w rejonie, to jak szukać igły w stogu siana. Niech ktoś w końcu zrobi porządek z tą rodzinną firmą.
Arek
6 lat temu
Lili to jakaś pewnie jeszcze komunistyczna naczelniczka poczta to dno nie podlega to żadnej dyskusji ale jeśli ktoś chwali InPost to z małym o głowę się zamienił nigdy list polecony z sądu przez InPost nie dotarł na czas jeśli w ogóle dotarl
Kazimierz
6 lat temu
[QUOTE] Dla przemieszczających urlopowiczów, które nie mieszkają stale pod jednym adresem, a chcą odbierać korespondencję, wygodna może się okazać również usługa poste restante [/QUOTE] To kpina czy czyjaś niekompetencja? Usługa 'poste restante' jest (była) znana znana i stosowana przez Pocztę przynajmniej od pół wieku -z pewnością była stosowana za czasów Gomułki (korzystałem z niej). Reklamowanie jej teraz jak jakąś nowość uważam za co najmniej nieporozumienie. Poza tym taka usługa miała sens wtedy, ale chyba nie ma go teraz. Wtedy dowolny list trafiał do adresata w 48 godz. Teraz nawet na 'priorytet' czeka się kilka dni -może dlatego, że za PRL 'priorytetów' nie było.
krab
6 lat temu
list polecony priorytetowy dostarczali po 10 dniach A teraz nad morze na koszt klienta chcą się przewieźć Prawa Jaki pan taki kram Kiedy będzie normalnie?