Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Krzysztof Olszewski
Krzysztof Olszewski
|

LINK4 z prestiżową nominacją. Ubezpieczyciel powalczy o Effie Awards 2018

12
Podziel się:

Śpiewane reklamy LINK4 trzeci rok z rzędu zostały nominowane do prestiżowego konkursu Effie Awards. Tym razem powalczą w kategorii kampanii długofalowych.

LINK4 z prestiżową nominacją. Ubezpieczyciel powalczy o Effie Awards 2018

Do kategorii Long Term Marketing Excellence kwalifikowane są kampanie reklamowe, które trwają co najmniej trzy lata. O tegoroczną nagrodę powalczą kreacje śpiewane przez Kasię Moś i zespół The Chance do takich hitów jak ”Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler, ”Hot Stuff” Donny Summer i ”Yes Sir, I Can Boogie” hiszpańskiego duetu Baccara.

Nagroda za najbardziej efektywną kampanię

– Już sama nominacja stanowi dla nas duże wyróżnienie, bo jury konkursu to bardzo wymagające grono, w którym zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej, twórcy reklam czy przedstawiciele instytutów badawczych – tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4. – Konkurencja w tym roku jest bardzo silna, ale liczymy na dobry wynik, podobnie jak w poprzednich latach – dodaje.

_ Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4 _

Effie Awards to konkurs o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią z wynikami uzyskanymi po jej realizacji. Nadesłane zgłoszenia są oceniane pod kątem: wyzwania strategicznego i przyjętych celów, idei komunikacyjnej, rozwinięcia idei w działaniach reklamowych i efektów komunikacji.

Tegoroczna nominacja w konkursie jest już trzecim wyróżnieniem dla LINK4.

W 2016 roku firma otrzymała brązową statuetkę, a rok później została nagrodzona srebrem. Wyróżnione reklamy zostały oparte na formacie śpiewanym, w którym artystki: Kasia Moś i zespół The Chance wykonują znane światowe hity w specjalnie zaaranżowanej ubezpieczeniowej wersji, ze zmienionym tekstem.

W klipie LINK4 można zobaczyć też pracowników

Ta muzyczna współpraca rozpoczęła się w 2014 roku i trwa do dziś. Na początku września premierę miała nowa reklama LINK4, w której artystki śpiewająco zachęcają do zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC, w rytmach znanego hitu Shakin' Stevensa "Cry Just A Little Bit".

Tradycyjnie, w reklamie udział wzięli także pracownicy firmy, którzy świetnie odnaleźli się w klimacie glamour. W klipie pojawia się również auto znanej brytyjskiej marki Aston Martin.

– Nowa reklama zbiera bardzo pozytywne opinie widzów, którzy wyrażają je w naszych kanałach społecznościowych. Niejednokrotnie słyszeliśmy przy poprzednich produkcjach, że wykonania Kasi i The Chance są lepsze od oryginałów, ale to już nie nam oceniać – podsumowuje z uśmiechem Patrycja Kotecka.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(12)
spostrzegawcz...
6 lat temu
Obraz jest napisem CIA(Centralna Agencja Wywiadowcza-USA)
Apokalipsa
6 lat temu
Kolejny raz artykuł sponsorowany o reklamie link4. Jakoś o żadnej innej kampanii innej marki nie piszecie, tylko link4 płaci? a nominacji do effie są grube dziesiątki, jeśli nie setki, link4 jest płotką w tym gronie. Czy to wp/money nazywa reklamą natywną?!?
Githe Manitou
6 lat temu
Pani Patrycja dumnie prezentuje walory... LINK4
Janusz
6 lat temu
Moje dziecko nuci tę piosenkę: ... schody spalone, dzieci zwęglone...
maxicorp
6 lat temu
A jak nagrody nie będzie to Zbyszek Z. zwany "zerem" wyśle o 6.00 kolegów z CBŚ aby zapukali gdzie trzeba :) Sędziowie "dobrej zmiany" wyrok już napisany mają w biurku tylko czekają jakie nazwisko wpisać...