Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

WP lepsza niż Facebook i Google. Rewolucja się powiodła

2
Podziel się:

Wirtualna Polska kolejny raz jest najlepsza na rynku reklamy internetowej. W najnowszym raporcie magazynu "Media&Marketing Polska" Biuro Reklamy WP wyprzedziło nie tylko konkurencję z innych portali, ale także światowych potentatów, takich jak Facebook czy Google. Wirtualna Polska została nagrodzona po raz czwarty z rzędu.

Przemysław Mańkowski, szef Biura Reklamy WP
Przemysław Mańkowski, szef Biura Reklamy WP (Materiały prasowe)

Zwycięstwo Wirtualnej Polski w piętnastej edycji raportu poświęconego biurom reklamy internetowej to efekt m.in. wprowadzonej z początkiem 2018 r. rewolucyjnej zmiany rozliczania reklam. Dostawcy przestali bowiem płacić za wszystkie wyemitowane reklamy, a zaczęli jedynie za te, które faktycznie zobaczyli nasi użytkownicy (tzw. vCPM, cost per vieved mille – red.). W efekcie - po II kwartale 2018 r. – Wirtualna Polska już 93 proc. kampanii rozliczyła w nowym modelu, co zostało zauważone przez konkurencję. Rozliczanie reklam vCPM stało się rynkowym standardem.

W badaniu, realizowanym wśród reklamodawców przez Kantar Millward Brown, Biuro Reklamy WP miażdży konkurencję. Szczególnie doceniono doradztwo i ciekawe rozwiązania oferowane przez pracowników Biura Reklamy Wirtualnej Polski (40 proc. wskazań) oraz zapewniane przez nich poczucie bezpieczeństwa (27 proc. wskazań).

Warto dodać, że w październiku 2018 r. WP uruchomiła nową stronę główną, która po rozszerzeniu i oczyszczeniu układu graficznego pozwala na zdecydowanie więcej działań reklamowych. Podwyższyły się też parametry jakościowe witryny, oceniane zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads.

Zobacz także: Zobacz też, co prezes WP Holding myśli o pomiarze mediów

Ponadto eksperci "Media&Marketing Polska" docenili inwestycje Wirtualnej Polski w branded content wideo. Powstało już ponad 250 takich produkcji. "Dzięki temu partnerzy biznesowi WP zwiększają skalę działania, pozyskując nowych, konwertujących użytkowników. BR WP poszerza raportowanie kampanii, nie tylko o tradycyjne wskaźniki. Dostarcza zdecydowanie bardziej pogłębione analizy dotyczące przepływu użytkowników i realnego wpływu treści oraz innych form przekazu na finalną konwersję" – czytamy w artykule "M&MP". 33 proc. badanych na potrzeby raportu wskazało na atrakcyjne formaty reklamowe oferowane przez WP.

Raport magazynu Media & Marketing Polska ukazał się po raz 15. W kategorii "Internet" oceniano w tym roku 18 biur reklamy. WP pokonała nie tylko krajową konkurencję, ale też światowych potentatów: Facebooka i Google'a.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(2)
lolo
5 lata temu
ANTYPOLSKIE MEDIA W POLSCE krzewią wiedzę wśród ludności miast i WSI.
lolek
5 lata temu
Za co?Za anty polskie wpisy?Za zlikwidowanie czata wp?No za co?