Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Damian Słomski
Damian Słomski
|

Reserved podsumowuje rok na Oxford Street. Jeden salon sprzedał towar za prawie 50 mln zł

6
Podziel się:

Pierwszy salon Reserved w Londynie ma już rok. W tym czasie sprzedał ponad 700 tys. sztuk odzieży. Kolejnym krokiem jest współpraca z magazynem Vogue.

LPP stawia na swoją flagową markę Reserved.
LPP stawia na swoją flagową markę Reserved. (LPP)

- Chcąc pojawiać się z ofertą szerzej w świecie, najpierw musimy zaistnieć w świadomości zagranicznych klientów, odwiedzających najważniejsze ulice handlowe europejskich miast. Londyn jest dla nas jedną z takich lokalizacji - podkreśla Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu gdańskiej spółki LPP. Do niej oprócz Reserved należą jeszcze marki: Cropp, House, Mohito i SiNSAY.

Wiceprezes przyznaje, że wyniki wypracowane w pierwszym roku od otwarcia salonu w stolicy Wielkiej Brytanii są zgodne z wcześniejszymi oczekiwaniami. nie ukrywa, że w miejscach takich jak Oxford Street jest ogromna konkurencja i trudno od razu uzyskać spektakularne efekty.

Od otwarcia jesienią 2017 roku do końca września salon Reserved w Londynie wypracował ponad 10 mln funtów przychodu. Według obecnego kursu brytyjskiej waluty daje to około 48 mln zł.

- Dzięki obecności na Oxford Street poznajemy preferencje międzynarodowego klienta. W ciągu tego roku istotnym źródłem wiedzy o doświadczeniach i oczekiwaniach klientów była dla nas również sprzedaż online. W porównaniu do innych rynków zauważamy tam wyższe zainteresowanie liniami premium - dodaje Przemysław Lutkiewicz.

Polska spółka dba o dobre postrzeganie marki. Najnowszą kolekcję współtworzyła z brytyjską redakcją magazynu Vogue.

Zobacz także: Tak się robi modę w Polsce. Zobacz LPP od kuchni

- Na tak wymagającym rynku nie wystarczy się pojawić, aby przykuć uwagę klienta. Daliśmy się zauważyć już od pierwszego kroku, mocnym wejściem z Kate Moss czy wiosenną kampanią z Cindy Crawford. Za nami czas wytężonej pracy nad rozpoznawalnością naszej marki na rynku brytyjskim. Zawiesiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko i staramy się utrzymać ten poziom - komentuje Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

W ciągu ostatnich miesięcy redaktorzy Vogue wspólnie z projektantami z warszawskiego biura projektowego Reserved pracowali nad kolekcją sylwestrową "Curated by British Vogue". Już jest dostępna w sklepach.

LPP podkreśla, że jednym z elementów strategii zwiększania rozpoznawalności marki Reserved jest współpraca ze znanymi osobistościami świata mody i sztuki. W sezonie jesienno-zimowym twarzami kolekcji został duet polsko-francuski: aktorka Joanna Kulig oraz influencerka i modelka Jeanne Damas.

Salon na Oxford Street ma ponad 3000 metrów kwadratowych powierzchni. Flagowa marka LPP jest obecna w 23 krajach. W przyszłym roku zamierza również udostępnić swoją ofertę przez Internet klientom ze wszystkich krajów członkowskich Unii Europejskiej.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(6)
lobo
5 lata temu
Fajnie, że Brytyjczykom podobają się polskie ubrania
franek
5 lata temu
Jedna z nielicznych polskich marek, która odnosi sukcesy zagraniczne.
Kuba
5 lata temu
Pod względem promocji na pewno dobra robota. Przemyślane kampanie plus sam salon w Londynie dużo dają do rozpoznawalności marki na świecie.
Szafran
5 lata temu
Zdecydowanie udany start. Teraz tylko poprawiać wyniki, początki najtrudniejsze.
malas
5 lata temu
Trafna promocja robi swoje, marka została zauważona. Z każdym kolejnym rokiem powinno być lepiej.