Przepraszamy - remont

Największe sieci dyskontów od kilku lat sukcesywnie modernizują swoje sklepy. W 2016 roku sieć Lidl przeprowadziła modernizację w 30 punktach w całej Polsce. Swoje placówki sukcesywnie remontują też Biedronka i Aldi.

Znikają niewykończone hale wypełnione surowymi regałami z towarem w kartonach i pudłach. Pojawiają się przeszklone regały, ciepłe światło, nowe oznakowania. Lidl, Biedronka i Aldi nie chcą już być kojarzone tylko z oszczędnością, teraz stawiają też na jakość i widać to w wystroju zmodernizowanych sklepów.

Przy okazji sieci wprowadzają do swoich placówek dobrze sprawdzone chwyty. Wystarczy zmienić układ działów, rozmieszczenie regałów, a klient wyjedzie z koszykiem bardziej wypchanym zakupami.

Jak to możliwe? Zobaczcie, jak w praktyce wyglądają najpopularniejsze chwyty marketingowe, a na następnych zakupach sprawdźcie, czy wasz dyskont też tak wygląda.

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie
Prawienormalny.
2018-06-20 14:38
".. a klient wyjedzie z koszykiem bardziej wypchanym zakupami."
Mnie to nie rusza, kupuję tylko to co mam kupić -mam wewnętrzną dyscyplinę - nie mogę wydać więcej jak zarabiam.
żuczek
2018-06-06 20:02
Witam.
Byłem wczoraj w biedronce,W-wa Mehoffera,otwarta 3 dni temu,pomyślałem że podjadę,coś świeżego.
Na 70% artykułów nie było cen,reszta taka gmatwanina,że ciężko ogarnąć.
Mało ludzi przy kasach,pewnie za ten galimatias cenowy,albo jego brak.
Nie polecam.
szok
2018-06-06 19:20
Bywałem w takich sklepach po modernizacji i w wybranych sklepach. Jeśli w ciągu 20 minut nie znajduję tego co miałem zapisane na liście do kupienia w przystępnej cenie , to zostawiam koszyk i wychodzę ze sklepu bez zakupów.
Pokaż wszystkie komentarze (200)