Polskę z roku na rok odwiedza coraz więcej zagranicznych turystów. Liczba wypoczywających w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosła o 20 procent.
Wynika to z analiz Polskiej Organizacji Turystycznej. Zasługą jest kampania reklamowa, jaką POT prowadzi niemal na całym świecie.
Celem akcji jest przede wszystkim poprawa wizerunku Polski, który ciągle podpierany jest stereotypami - mówi Bartłomiej Walas - wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi jednolitą kampanię dla wszystkich regionów Polski, promując tym samym produkt turystyczny. Po dwóch latach projekt _ Promujmy Polskę Razem _ przyniósł oczekiwany efekt - zapewnia Bartłomiej Walas.
Polska Organizacja Turystyczna wydała liczne publikacje i przewodniki w kilku językach. Uruchomiono też Narodowy Portal Turystyczny.
W te wakacje wyjątkowo do kampanii promocyjnej zapraszani są turyści odwiedzający największe polskie atrakcję turystyczne. Dziś specjalne zdjęcia, które potem ukażą się na bilboardach - zrobić można w ruinach Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.
Czytaj więcej w Money.pl