Wiceminister nie chciał zdradził więcej szczegółów.
Według wcześniejszych planów spółki, Daewoo-FSO zamierza sprzedać w 2004 roku około 60 tys. samochodów, w tym 45-50 tys. na rynek ukraiński, który jest głównym odbiorcą produkowanych na Żeraniu samochodów.
Pod koniec kwietnia tego roku Daewoo-FSO otrzymało w Korei przedłużenie praw do produkcji na Żeraniu dwóch modeli Daewoo - Lanosa i Matiza - do końca 2006 roku.
Umowa ze stroną koreańską daje też Daewoo-FSO prawo - na zasadach wyłączności - do sprzedaży obu modeli Daewoo na uzgodnionych rynkach zagranicznych. Zarząd Daewoo liczył, że pozwoli to nawet podwoić produkcję w krótkim czasie. Prezes Daewoo-FSO, Janusz Woźniak zdradził jedynie, że chodzi o zwiększenie sprzedaży na m.in. rynek ukraiński oraz chiński.
Przeciągają się natomiast negocjacje w sprawie znalezienia inwestora dla fabryki Daewoo-FSO. Pod koniec maja ministerstwo gospodarki miało ujawnić nazwy firm zainteresowanych ewentualną inwestycją. Jednak dotychczas nie podano oficjalnych informacji w tej sprawie.