Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|

Getin Bank na podium. Nagrody w prestiżowym konkursie w 3 kategoriach

52
Podziel się:

Getin Bank po raz kolejny znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Getin Bank uplasował się na podium, aż w trzech kategoriach - zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”.

Getin Bank na podium. Nagrody w prestiżowym konkursie w 3 kategoriach

Getin Bank po raz kolejny znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Getin Bank uplasował się na podium, aż w trzech kategoriach - zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”.

W obszarze bankowości tradycyjnej, czyli w kategorii „Bank dla Kowalskiego” punktowane były przede wszystkim jakość usług oraz kompetencje i aktywność Pracowników. Podstawowymi kryteriami oceny usług internetowych i mobilnych były przyjazność procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem.

Trzeci raz na podium

- Getin Bank po raz trzeci z rzędu znalazł się na podium rankingu tygodnika Newsweek. To potwierdzenie, że nasza obecność w czołówce najlepszych banków w Polsce to nie zbieg okoliczności, a efekt realizowanej systematycznie Strategii i ciężkiej pracy całego zespołu. Kolejna znacząca nagroda w obszarze jakości obsługi to dla nas także wyraźny sygnał, że jesteśmy coraz bliżej celu, do którego dążymy – stworzenia banku relacyjnego - powiedział Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. - Przyjazny Bank Newsweeka to nagroda, która motywuje nas do dalszego doskonalenia oferowanych przez Bank usług - dodał.

_ Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku _

Nagrody za najlepszą jakość usług

Getin Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakości obsługi. Nagroda Newsweeka jest powtórzeniem sukcesu z poprzedniego roku, kiedy to Bank okazał się liderem w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. W tym roku Getin Bank został także ponownie nagrodzony w prestiżowym rankingu Złoty Bankier, organizowanym przez dziennik Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Bank zajął drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi oraz trzecie miejsce w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki.

- Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości naszych usług. Aby te działania były skuteczne, istotne jest zrozumienie, że doskonalenie jakości wymaga zaangażowania całej organizacji, a nie tylko jednego obszaru. W ostatnich latach wprowadziliśmy istotne zmiany w sposobie obsługi, sprzedaży, a także uprościliśmy komunikację produktową. Wciąż szukamy optymalnych rozwiązań, zarówno z perspektywy Klientów, jak i Pracowników banku. Cieszy nas, że nasza praca przynosi efekty i jest to doceniane przez naszych Klientówi niezależnych ekspertów - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Bank oceniał tajemniczy klient

Ranking Przyjazny Bank Newsweeka był realizowany we współpracy z firmą doradczą Kantar Millward Brown. W ramach badania audytorzy przez kilka tygodni wizytowali oddziały kilkudziesięciu banków oraz testowali ich usługi on-line. Instytucje finansowe oceniano w kategoriach „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość mobilna”.

Artykuł sponsorowany

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(52)
Bożena
3 lata temu
Może nie zawsze było super, ale teraz Getin Bank zdecydowanie the best, tak jak w niezależnych rankingach. Ja jestem mega zadowolona
Mikołaj
3 lata temu
Getin Nobel Bank jest nadal bezkonkurencyjny. Ponownie zdobył pierwsze miejsce w kategori NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE | BANKOWOŚĆ z pośród 14 innych banków obecnych na polskim rynku.
Patrysia
3 lata temu
Już kilka lat temu w Getin Noble założyłam konto korzystając z obsługi klienta w kilka minut. Założyłam tylko konto oszczędnościowe, bo nie chciało mi się wierzyć, że obsługa telefoniczna nic niie ukrywa. Szczerze mówiąc zaryzykowałam, bo nic mnie to nie kosztowało. Jestem pod wrażeniem, że w banku mogą mieć szczere intencje i nic do ukrycia. Korzystam do dziś tylko przeniosłam się całkowicie do internetu..
Piotrula
3 lata temu
Chyba jedynie oddziały Getin Banku pracują w normalnych godzinach. Ludzie przecież pracują! Jak można otwierać placówki jedynie w godzinach przedpołudniowych?
zytaa
3 lata temu
Najlepsze co banki wymysliły, to konta internetowe. Szczególnie teraz podczas pandemii. Wkurzające są konta, w których trzeba się naszukać, by sprawdzić historię lub chociażby zmienić limit karty. Kilka juz przetestowałam i zdecydowanie Getin Bank jest najbardziej intuicyjny.
...
Następna strona