Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|

Link4 wygrywa perestiżową nagrodę. To już drugi rok z rzędu

20
Podziel się:

LINK4 po raz drugi został uhonorowany nagrodą za najbardziej podziwianą kreację wizerunku markiubezpieczeniowej. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.

Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4
Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4

LINK4 po raz drugi został uhonorowany nagrodą za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.

Lamparty to nagrody przyznawane przez przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Otrzymują je w dwóch oddzielnych kategoriach banki i towarzystwa ubezpieczeniowe, które najefektywniej kreowały w minionym roku wizerunek swojej marki. Pracownicy instytucji nie mogą głosować na własne firmy. Tytuł Lamparta powędrował do LINK4 drugi rok z rzędu.

– Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. –Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek – dodaje.

LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w spejcalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I to właśnie dzięki jednej z tych reklam firma została nagrodzona pierwszym Lampartem przed rokiem.

– Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Ma niesamowity urok, a do tego bardzo mocny, charakterystyczny głos, który wyróżnia ją na polskiej scenie muzycznej. Kontynuujemy tę współpracę, bo cały czas dostrzegamy w niej ogromny potencjał – podkreśla Patrycja Kotecka z LINK4.

Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek jako marki dynamicznej, innowacyjnej i przyjaznej klientom. Obecnie trwa kampania reklamowa, w której artystki śpiewają o promocji LINK4 Kasa Wraca w rytmie hitowego numeru Roxette – „Sleeping in my car”. Wcześniej mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara.

Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(20)
podatnik!
6 lat temu
Gdzie tu zasługa p. Ziobro vel Koteckiej, całą robotę robi; muzyka i p. Kasia Moś z zespołem The Chance. Pytanie dlaczego to jedyna zasługa LINK4?
NIE stereotyp...
6 lat temu
Link 4--to firma córka PZU,całkowicie opanowana przez Bardzo Dobrą Zmianę !!! Szkoda ,że tak dojona !!
Ach.....
6 lat temu
Jak dobrze być żoną Ministra :) Praca i kasa czeka niemal wszędzie.
Janek
6 lat temu
Jest to "firma" której nigdy i nikomu nie poleciłbym i jak to się mówi >nawet największemu wrogowi>> ja coś na ten tema już wiem i odradzam wszystkim, ponadto możecie o niej i jej KANTACH poczytać w sieci !!!!!
lea
6 lat temu
Ta laska Ziobry to załatwiła? Ta firma może dostać nagrodę tylko jeśli za nią zapłaci, innego powodu nie widzę.