Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polskie firmy w Turcji. Produkty z branży e-commerce i IT mogą podbić tamtejszy rynek

0
Podziel się:

O podbicie tureckiego rynku stara się między innymi firma antyplagiat.pl. Jej prezes Sebastian Kawczyński wyjaśnia, że w Turcji rośnie liczba uczniów i studentów, a także liczba uczelni.

Polskie firmy w Turcji. Produkty z branży e-commerce i IT mogą podbić tamtejszy rynek
(Jakub Orzechowski/Reporter)

Polskie firmy rozglądają się po tureckim rynku. Tadeusz Dulian z firmy doradczej Deloitte podkreśla, że jest to rynek stale rozwijający się. Wyjaśnia, że jest tam dużo nisz, które polskie produkty na wysokim poziomie mogą zapełnić.

W jego opinii, przedsiębiorcy, którzy mają do zaproponowania produkty wysokiej jakości - na przykład z branży e-commerce, IT mogą z powodzeniem w Turcji konkurować. Może to być także znakomite miejsce dla naszej żywności.

O podbicie tureckiego rynku stara się między innymi firma Plagiat.pl. Jej prezes Sebastian Kawczyński wyjaśnia, że w Turcji rośnie liczba uczniów i studentów, a także liczba uczelni. _ Dlatego - jak dodaje - na usługi antyplagiatowe w tym kraju będzie się zwiększało zapotrzebowanie _.

Planuje tam wejść też fabryka ciągników Ursus. Jej prezes Karol Zarajczyk powiedział, że spółka od 10 lat przyjeżdża do Turcji na zakupy, ma tam kooperantów, dostawców wszelakiego asortymentu. Ursus odbudowuje swoją pozycję na świecie, a wejście na ten rynek wpisuje się w tę politykę.

Według danych resortu gospodarki, Turcja pozostaje nadal głównym partnerem Polski z Bliskiego Wschodu i Azji. Według danych statystycznych za 2013 rok, eksport do Turcji sytuował ją na 19 pozycji, a import uplasował ten kraj na 20 miejscu.

W piątek z jednodniową wizytą w Ankarze przebywał wicepremier Janusz Piechociński. Towarzyszyła mu grupa polskich przedsiębiorców oraz przedstawicieli organizacji gospodarczych, którzy brali udział w Polsko-Tureckim Forum Biznesu.

Czytaj więcej w Money.pl

firma
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)