W "Przeglądzie" czytamy, że zakończona w piątek kampania wyborcza była najdłuższą w historii III RP. Od wielu miesięcy media przekonywały nas, że najlepszy dla Polski będzie rząd PO i PiS - pisze gazeta dodając, że w związku z tym "na wyrywki" powinniśmy znać program POPiS-u i wiedzieć, co czeka nas w najbliższych czterech latach. Tymczasem na ostatniej prostej okazało się, że tak naprawdę nie mamy pojęcia, jaką Polskę chcą budować Rokita, Tusk i bracia Kaczyńscy - ocenia "Przegląd".
Według tygodnika nie odpowiedzieli oni na podstawowe pytania: co będzie ze służbą zdrowia, udziałem biznesu w życiu publicznym, czy jak będzie wyglądał rząd. De facto kupiliśmy więc kota w worku - konstatują Joanna Tańska i Tomasz Sygut. Autorzy artykułu stawiają tezę, że w wyborach najwazniejszą rolę odegrały trzy czynniki 0 media, kasa oraz macherzy od marketingu politycznego. Wygrali ci, którzy te trzy atuty mieli w ręku jednocześnie - czytamy w "Przeglądzie".
Więcej o tym, dlaczego - zdaniem tygodnika - Polacy kupili kota w worku, w tygodniku "Przegląd".
Przegląd/jędras/krzycz