Notowania

Rewolucja w Media Expert. Klienci mogą być zaskoczeni

Popularna sieć sklepów ma przejść rebranding, obejmujący modyfikację nazwy i logo. Sieć rozszerza również asortyment o nowe kategorie produktów – ustaliło money.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz
Ostatnią, dużą zmianą wizerunkową na polskim rynku było wchłonięcie we wrześniu br. marki BZWBK, którą zastąpiła hiszpańska grupa finansowa Santander.

Uruchomienie procesu rebrandingu przed świętami byłoby sporym zaskoczeniem. Media Expert to lider branży RTV/AGD z 460 sklepami w prawie 380 miastach w Polsce. Marka należy do najbardziej rozpoznawalnych w kraju, m.in., dzięki intensywnym kampaniom reklamowym i haśle „włączamy niskie ceny”. Jakie są zatem powody planowanych zmian? Nie wiadomo.

Od rzecznika firmy otrzymaliśmy wyłącznie lakoniczną odpowiedź, że sieć „o szczegółach poinformuje 1 grudnia”.

Na czym może polegać rebranding Media Expert? W ramach zmiany, firmy mogą dokonywać rewolucji wizerunkowej, korygować nazwę i logo, czy inne znaki towarowe. To rewolucja, którą – według money.pl - ma przejść również Media Expert.

Ostatnią, dużą zmianą wizerunkową na polskim rynku było wchłonięcie we wrześniu br. marki BZWBK, którą zastąpiła hiszpańska grupa finansowa Santander.

Tagi: media expert, rebranding, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
28-11-2018

Obywatel rpA pracownicy dostają poniżej minimalnej krajowej hahaha sprawdźcie bazę wynagrodzenia uchwyt wschodniej Polsce

28-11-2018

fankaNowe produkty? Ciekawe co to będzie? Ale w sumie to ja bym nie chciała, żeby się logo zmieniło - ja już je polubiłam :)

28-11-2018

froMoże szykują się do przejęcie jakiegoś gracza z rynku? oni są na giełdzie?

Rozwiń komentarze (196)

Wybrane dla Ciebie