Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|

Rewolucja w Media Expert. Klienci mogą być zaskoczeni

215
Podziel się:

Popularna sieć sklepów ma przejść rebranding, obejmujący modyfikację nazwy i logo. Sieć rozszerza również asortyment o nowe kategorie produktów – ustaliło money.pl.

Ostatnią, dużą zmianą wizerunkową na polskim rynku było wchłonięcie we wrześniu br. marki BZWBK, którą zastąpiła hiszpańska grupa finansowa Santander.
Ostatnią, dużą zmianą wizerunkową na polskim rynku było wchłonięcie we wrześniu br. marki BZWBK, którą zastąpiła hiszpańska grupa finansowa Santander.

Uruchomienie procesu rebrandingu przed świętami byłoby sporym zaskoczeniem. Media Expert to lider branży RTV/AGD z 460 sklepami w prawie 380 miastach w Polsce. Marka należy do najbardziej rozpoznawalnych w kraju, m.in., dzięki intensywnym kampaniom reklamowym i haśle „włączamy niskie ceny”. Jakie są zatem powody planowanych zmian? Nie wiadomo.

Od rzecznika firmy otrzymaliśmy wyłącznie lakoniczną odpowiedź, że sieć „o szczegółach poinformuje 1 grudnia”.

Na czym może polegać rebranding Media Expert? W ramach zmiany, firmy mogą dokonywać rewolucji wizerunkowej, korygować nazwę i logo, czy inne znaki towarowe. To rewolucja, którą – według money.pl - ma przejść również Media Expert.

Ostatnią, dużą zmianą wizerunkową na polskim rynku było wchłonięcie we wrześniu br. marki BZWBK, którą zastąpiła hiszpańska grupa finansowa Santander.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(215)
cieniasy
3 lata temu
1/3 zysku pochlaniaja reklamy w mediach
Klient
5 lata temu
Bardzo drogi sklep unikam nawet w drogim euro AGD te same rzeczy 20% taniej. Omijam szerokim łukiem
Leszek
5 lata temu
Może wprowadzą do sprzedaży bułkę z cebulą i wędzonką, a twarzą sieci zostanie ojciec dyktator
Nokia
5 lata temu
Z Olsztyna. Badziewie w telefonach.gowno smartfonowe. Lub max com dla starych dziadów
Fan pisu
5 lata temu
Pierwszy raz słyszę o takim sklepie. Reklamy nie oglądam.
...
Następna strona