O tym, że można odebrać paczkę, klienci mają być informowani SMS-em i mailem.
Jak donosi _ Gazeta Wyborcza _ Poczta Polska zamierza powalczyć o dynamicznie rozwijający się rynek paczek z internetowych sklepów. Poczta zamierza skończyć z procederem awizowania przesyłek. Zamiast tego odbiorcy paczek będą informowani będą o ich dostarczeniu SMS-em lub e-mailem.
Wprowadzona zostanie też możliwość śledzenia losów przesyłki za pośrednictwem sieci. - _ PP chce też się stać czymś na kształt Western Union. Od lutego pieniądze wpłacone w pocztowym okienku w ciągu pół godziny są dostępne na każdej poczcie w całym kraju - _ czytamy w _ GW _.
Zmianom u pocztowego monopolisty towarzzyszy wyraźna poprawa w terminowości dostaw przesyłek. Jednak jak podkreśla dziennik Poczta ma też gorsze wiadomości dla swoich klientów. Od kwietnie ceny usług wzrosną od kilku do kilkunastu procent. Zlikwidowana zostanie też część placówek.