Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|

Sephora otrzymała tytuł Sieci Handlowej Roku w konkursie World Retail Awards

1
Podziel się:

Podczas Światowego Kongresu Handlowego (World Retail Congress), 20 kwietnia 2018, firma Sephora otrzymała prestiżowy tytuł Sieci Handlowej Roku. Nagroda ta jest efektem dynamicznego rozwoju firmy Sephora w ciągu ostatnich dziesięciu lat, budowanego konsekwentnie, a bazującego na sukcesie modelu, który powstał we Francji wiele lat temu.

Sephora otrzymała tytuł Sieci Handlowej Roku w konkursie World Retail Awards

Te długoterminowe efekty biznesowe to świadectwo wkładu Sephora w innowacyjność i rozwój branży kosmetyków luksusowych oraz dowód, że w ciągle zmieniającym się świecie retail firma oferuje swoim klientom najwyższej jakości doświadczenia zakupowe.

- W ciągu ostatnich dziesięciu lat, firma Sephora odnotowała fantastyczny wzrost w skali światowej. Obecnie działa w 34 krajach i ma ponad 2500 sklepów – mówi Chris de Lapuente, Chief Operating Officer Sephora Worldwide. – Jesteśmy bardzo dumni z tego, że otrzymaliśmy tytuł Sieci Handlowej Roku – to dla nas potwierdzenie, że koncept Sephora cieszy się uznaniem na całym świecie. Jako marka, największy sukces odnosimy wówczas, gdy wygrywamy wspólnie, a ta nagroda stanowi wyraz uznania dla dziesiątek tysięcy pracowników – członków rodziny Sephora – którzy przyczynili się do naszego sukcesu na całym świecie – dodaje.

Sieć Handlowa Roku to najważniejsza nagroda w konkursie World Retail Awards. Przyznawana jest firmie, którą Jury Główne uzna za przedsiębiorstwo światowej klasy, osiągające wybitne wyniki w wielu ważnych obszarach. Sprzedaż detaliczna staje się coraz bardziej skomplikowana i wymagająca, a tytuł Sieci Handlowej Roku dla Sephora jest dowodem na to, że firma osiąga nie tylko wyjątkowe wyniki finansowe i wzrost sprzedaży, ale także odpowiada na zmiany zachodzące w branży i na całym świecie. Bycie wyróżniającą się siecią handlową w dzisiejszym świecie oznacza też, że firma dostosowała się do realiów cyfrowego świata, zmieniając podejście do sprzedaży detalicznej i sposobu zarządzania handlem w przyszłości. Sephora prowadzi działalność międzynarodową i jury doceniło fakt, że konsekwentnie spełnia najwyższe standardy również w tym obszarze. Jednak ponad wszystko, ta prestiżowa nagroda przyznawana jest firmom, które są wyznacznikiem nowych standardów dla całej branży.

Światowy Kongres Handlowy

Światowy Kongres Handlowy skupia liderów branży detalicznej z całego świata, począwszy od największych ikon sprzedaży detalicznej, po najbardziej innowacyjne start-up'y; od liderów rynku krajowego po firmy międzynarodowe. Każdego roku, przez trzy dni, Kongres pozwala uczestnikom nadać kształt przyszłości sprzedaży detalicznej i pokazuje sprzedawcom, w jaki sposób mogą zaspokoić potrzeby swoich klientów w dobie szybko zachodzących zmian. To wyjątkowe, międzynarodowe, coroczne spotkanie liderów handlu detalicznego, które pozwala nawiązać trwałe relacje i poznać najważniejsze kierunki, w których zmierza branża.

Nagrody World Retail Awards stanowią kluczowy element Światowego Kongresu Handlowego.

Sephora

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Założony we Francji przez Dominique'a Mandonnaud w 1970 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection. Produkty i usługi oferowane przez Sephora dodają klientom pewności siebie i pomagają wykorzystać drzemiący w nich potencjał , a to wszystko przy wsparciu profesjonalnego i pełnego wyobraźni zespołu konsultantów.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się ulubioną destynacją w 34 krajach i w internecie, dla wszystkich tych, którzy kochają eksperymentowanie i lubią odkrywać zaskakujący świat piękna.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
Margo
6 lat temu
Ale chyba nie chodzi o sieć Sep w Polsce. Nie poleciłabym tego sklepu nikomu. Od kiedy zaczęłam mniej podróżować i przywozić kosmetyki z zagranicy, dość często kupowałam , zwłaszcza kosmetyki pielęgnacyjne w Sephorze. Czas od czasu odnosiłam wrażenie, że coś mi nie pasuje ale z braku czasu specjalnie tym się nie przejmowałam. Aż pewnego razu trafiłam na maskarę, która osypywała się po kilku godzinach. Nie była zeschnięta ale brakowało w jej masie składników wiążących, czyli jak by skład był zubożony, a po odparowaniu wody, pigment z jakimiś innymi składnikami osypywał się natychmiast. Wg. mnie, nie była to typowa produkcja Lancome i na szczęście nic się oczom nie stało . Zwróciłam tę maskarę ale uważam ,że za takie nadużycia Klientom należy się odszkodowanie. Drugi przypadek, to przeterminowane mleczko do demakijażu . Było przeterminowane o 1,5 roku. Wszystko się zaczęło od tego, że po użyciu dostałam wypieków na skórze a wkrótce po tym swędzenia oraz pieczenia . Zapach też nie był typowy a kolor ( nie zwróciłam uwagi początkowo ) był nietypowy dla tego produktu. Dostałam wyprysków a za kilka dni kilku rozległych czerwonych plam na twarzy. Po sprawdzeniu nr partii ( w drogerii paryskiej) okazało się , że rok produkcji ww. produktu - to 2014, czyli w najlepszym przypadku ok 9 mies po terminie, zakładając że warunki przechowywania były odpowiednie. ... bo też w to wątpię, gdyż po użyciu składniki tłuszczowe się wytrącały w postaci żółtych kropek. Jaka ogromna bezczelność, ażeby stosując tak ogromne marże i jeszcze sprzedawać ludziom toksyczne produkty. W Niemczech, gdzie zarobki są wielokrotnie wyższe, ceny mało że są niższe ale i produkty są świeże. Tam za narażenie Klienta na choroby skóry sklep ryzykował by sprawę sądową oraz wypłatę odszkodowania. Myślę że nie tylko mnie coś takiego przytrafiło się w tej sieci.