Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Srebrne Effie dla LINK4. Specjaliści docenili kampanię "Pierwszy dzwon"

0
Podziel się:

Statuetka Effie Awards 2017 - prestiżowa nagroda za najbardziej efektywną kampanię marketingową – trafiła w ręce LINK4. Kampania reklamowa ubezpieczyciela "Pierwszy dzwon” została wysoko oceniona przez ekspertów w branży, którzy przyznali za nią srebrną statuetkę.

Srebrne Effie dla LINK4. Specjaliści docenili kampanię "Pierwszy dzwon"
(materiały prasowe)

Statuetka Effie Awards 2017 - prestiżowa nagroda za najbardziej efektywną kampanię marketingową – trafiła w ręce LINK4. Kampania reklamowa ubezpieczyciela "Pierwszy dzwon" została wysoko oceniona przez ekspertów w branży, którzy przyznali za nią srebrną statuetkę.

- Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży - mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która wraz z zespołem odebrała nagrodę na gali zorganizowanej w Operze Narodowej w Warszawie.

Kampanię oparto na pomyśle muzycznym – wykorzystano melodię "Yes sir, I can boogie", letni hit hiszpańskiego duetu Baccara z 1977 r. i stworzono nowy tekst, promujący produkty LINK4.

Jak czytamy w komunikacie ubezpieczyciela, piosenki śpiewa Kasia Moś - zanim w 2017 r. została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam. Rok temu reklama LINK4 "O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. Tegoroczna srebrna nagroda jest więc już drugim wyróżnieniem dla polskiego ubezpieczyciela.

Jak przyznawane są statuetki Effie Awards? Jury konkursu stanowią eksperci od komunikacji marketingowej, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii – czyli nie tylko kampanie, które zapadły w pamięć, ale takie, które wsparły biznesowo firmę.

Na tym polu LINK4 też sobie nieźle radzi. - W ciągu półtora roku firma zwiększyła przypis z 500 mln zł do miliarda złotych. Jesteśmy liderem w sprzedaży ubezpieczeń przez internet dzięki kooperacji z Googlem - dodaje Kotecka.

Effie to niejedyne wyróżnienia, jakie w ostatnim czasie dostał LINK4. M.in. bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali spółce tytuł "Lamparta Biznesu" za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. A miesięcznik ekonomiczny "Home&Market" docenił kreatywność LINK4 i na liście najciekawszych innowacji 2016 roku umieścił rozwiązanie telematyczne wprowadzone przez LINK4 wspólnie z Naviexpert – "Bezpieczna jazda z LINK4”.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)