PILNE: Morawiecki nie tylko premierem. Nadal będzie szefem resortów finansów i rozwoju

W ostatnim czasie o tym, jak ryzykowne może być promowanie własną twarzą niesprawdzonych instrumentów finansowych przekonali się nie tylko Maciej Dowbor i Grzegorz Krychowiak, ale także Paris Hilton czy Jamie Foxx.

Michał Wiśniewski z kolei zasłynął już jako prawdziwy pechowiec w doborze reklamowanych firm. Jedna z nich upadła, drugą zajmuje się prokuratura.

Zobaczcie, dlaczego nie powinno się ufać znanym twarzom w reklamach - gwiazdy nie zawsze są najlepszymi doradcami.

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie
Piotr
2017-11-25 22:51
W moim przekonaniu dobry towar sprzedaje się sam , a reklamowany to mocno podejrzany. Zawsze staram się nie podpisywać z góry przygotowanych i w pośpiechu podsuniętych umów , i nie kupować wciskanego reklamowanego kitu .
luis
2017-11-25 07:41
Niech się cieszą że nie muszą mieć kasy fiskalnej.
li
2017-11-24 06:27
To już jest dno dla tych z cebuli i cukru
Pokaż wszystkie komentarze (11)