Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Krzysztof Olszewski
|
aktualizacja

Żabka przygotowała instrukcję dla klientów. Obejrzyj zanim wyjdziesz na zakupy

76
Podziel się:

Żabka zamieściła na YouTube film z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. To lektura dla wszystkich klientów największej sieci sklepów spożywczych w Polsce. Odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa.

Największa sieć sklepów w Polsce zdecydowała się również na przekazanie 4,5 mln złotych wsparcia na walkę z koronawirusem.
Największa sieć sklepów w Polsce zdecydowała się również na przekazanie 4,5 mln złotych wsparcia na walkę z koronawirusem. (materiały partnera)

Materiał powstał we współpracy z siecią Żabka

Żabka opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego.

Zobacz także: ZOBACZ: Bezpieczne zakupy w sklepach Żabka

Poradnik dla klientów Żabki na YouTube

Aktorzy w spocie przypominają jak ważna jest higiena – mycie i dezynfekcja rąk, w tym podczas zakupów.

Zachęcają także do płatności bezgotówkowych oraz zachowanie bezpiecznego dystansu od innych osób.

Przypominają, by rozważyć czy stan naszego zdrowia pozwala na wyjście z domu oraz by proponować wyręczenie w tych obowiązkach osobom starszym, należącym do grupy ryzyka. Zwracają również uwagę na ograniczenie godzin funkcjonowania sklepów Żabka oraz liczby klientów, którzy w danym momencie mogą przebywać w placówkach.

Ciepłe przekąski oraz napoje w strefie Żabka Café dostępne są w tym momencie tylko na wynos.

Jak Żabka walczy z koronawirusem

Klienci Żabki będą również mogli zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi bezpiecznych zakupów w aplikacji żappka, w której będą pojawiać się porady na ten temat.

Największa sieć sklepów w Polsce zdecydowała się również na przekazanie 4,5 mln złotych wsparcia na walkę z koronawirusem, oddając środki w całości do dyspozycji Ministerstwa Zdrowia i wskazanych przez nie instytucji.

W sklepach franczyzobiorcy otrzymali środki dezynfekujące, rękawiczki, a także montowana są przegrody pleksi oddzielające kasjerów od klientów.

Materiał powstał we współpracy z siecią Żabka

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(76)
anna
4 lata temu
Żabka to niestety najdroższe sklepy... Można sprawdzić na stronach, które porównują koszyki z różnych sklepów...
Aleksandra
4 lata temu
Niby tacy odpowiedzialni, walczą z koronawirusem, a pracownicy żabki to najwięksi truciciele powietrza. Mieszkając nad nimi nie da się nawet okna normalnie otworzyć i przewietrzyć mieszkania jak jest zalecane przez Ministerstwo Zdrowia, bo cały czas tylko palą papierosy. Były wysyłane listy polecone do centrali Żabki to olali kompletnie sprawę i nawet nie odpowiedzieli. To nie odpowiedzialność, tylko MARKETING.
Pr
4 lata temu
Mimo wszystko to reklama! Czy są płyny do dezynfekcji rąk dla klientów przy wejściu?
Klijent
4 lata temu
Haha, i tak w sklepach żabka tego się nie przestrzega, reklama fajna a rzeczywistość inna.
Klijent
4 lata temu
Haha, i tak w sklepach żabka tego się nie przestrzega, reklama fajna a rzeczywistość inna.
...
Następna strona