Notowania

Złapany w sieci

Podstawowym narzędziem komunikacji stał się Internet, który kryje w sobie wiele informacji o każdym z nas. Wiadomości te są łatwo dostępne i w coraz większym stopniu wpływają na opinię o człowieku,...

Podziel się
Dodaj komentarz

Podstawowym narzędziem komunikacji stał się Internet, który kryje w sobie wiele informacji o każdym z nas. Wiadomości te są łatwo dostępne i w coraz większym stopniu wpływają na opinię o człowieku, kształtując jego zawodową przyszłość.

Jak wobec tego na informacje o potencjalnych kandydatach na stanowisko, dostępne w Internecie, powinni reagować pracodawcy? Prezes fikcyjnej firmy AutoMotoParts znalazł idealną osobę, która mogłaby zrealizować strategię ekspansji firmy na nowe rynki. Ale w Internecie krążą o niej wiadomości, które mogłyby zaszkodzić planom przedsiębiorstwa. Czy prezes powinien ufać informacjom uzyskanym w ten sposób? Czy powinny wpływać na jego decyzję?

Tagi: organizacja społeczna i etyka, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz