Adres | PLAC NA BRAMIE 8 37-700 PRZEMYŚL, Podkarpackie |
NIP | 795-25-61-991 |
REGON | 387903200 |
KRS | 0000877763 |
Umowa na zastępstwo to forma umowy o pracę, w ramach której stałego pracownika na wypadek jego choroby lub urlopu zastąpić może inna osoba. Pracodawcy korzystają z tej możliwości, aby nie było przerw w wykonywaniu obowiązków.
Pracownik ma obowiązek wykorzystać przysługujący mu urlop. Jeśli tego nie zrobi, w pewnych okolicznościach ma prawo do ekwiwalentu za urlop. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem.
Obliczenie wynagrodzenia jest jedną z najbardziej istotnych czynności, które powinien wykonać pracownik już na etapie negocjowania swojego honorarium. Wszystko dlatego, że wynagrodzenie netto może się znacząco różnić od tego, które zawarte jest w umowie.
Co zrobić, gdy wypadek zdarzy się w trakcie pracy? Jakie obowiązki ma pracodawca? Jeżeli podczas wykonywania pracy zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, zakład pracy musi dokonać pewnych obowiązków. To, co należy zrobić, określają przepisy BHP.
Jeśli pracownik lub pracodawca chcą szybko i bez zbędnych kłopotów wypowiedzieć umowę o pracę, warto skorzystać z możliwości, jakie daje wypowiedzenie umowy o porozumienie stron.