Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Szkoda osobowa

0
Podziel się:

Szkoda osobowa
Zawiadomienie o szkodzie jest podstawą do ubiegania się o świadczenie. O zaistniałym wypadku należy zawiadomić towarzystwo możliwie jak najszybciej.

Czasami z uwagi na różne okoliczności nie jest to możliwe bezpośrednio po wypadku - szczególnie kiedy nie korzystamy z pośrednictwa brokera. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie roszczenia do zakładu ubezpieczeń. Następuje ono po zakończeniu ewentualnej hospitalizacji i rehabilitacji. Zamieścić należy w nim informacje dotyczące okresu leczenia i danych lekarza prowadzącego. W opisie przebiegu leczenia lekarz określa stopień inwalidztwa, dalszą zdolność do wykonywania zawodu i dołącza całą dokumentację medyczną.

ZAWIADOMIENIE O SZKODZIE Dotyczy ubezpieczenia: (np. następstw nieszczęśliwych wypadków) 1. Zgłaszający: o Dane brokera (jeżeli on zgłasza i pilotuje szkodę) o Dane ubezpieczającego: o Adres ubezpieczającego: o Telefony kontaktowe: 2. Beneficjent (uposażony): o Imię i nazwisko o Adres 3. Informacje o polisie: o Nr polisy: o Okres ubezpieczenia: o Data zapłacenia składki: 4. Dane dotyczące szkody: o Data wypadku: o Krótki opis wypadku: o Rodzaj szkody doznanej przez osobę ubezpieczoną: o Rodzaj pomocy medycznej udzielonej po wypadku: o Informacje dodatkowe ................................... (Miejscowość i data) ................................... (podpis osoby zgłaszającej) Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

ubezpieczenia
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)