Loża Ekspertów – Wszystkie wiadomości
07.02.2007 18:21
SPÓŁKA / Spółka czy samodzielna działalność?
- Ewa Duda-Śmiałek, Ernst&Young:
Samodzielny biznes nie jest dobrym rozwiązaniem dla każdego - Paweł M. Posadzy, People Meet People:
Decyzja zależy od tego, ile i na co potrzebujemy pieniędzy
04.10.2006 9:42
MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW / Czy można skutecznie motywować bez podwyżki?
- Katarzyna Krawczyk-Szczepanek, Work Express:
Nie warto tracić pieniędzy na podwyżki - Jacek Iskra, Centrum Niezwykłych Przygód Rayo:
Jest coś, co motywuje lepiej niż podwyżka
17.08.2006 10:41
IMPREZY INTEGRACYJNE / Czy warto inwestować w integrację pracowników?
- Tomasz Kozłowski, EXTREME TEAM POLSKA:
Nie zmuszajmy pracowników do udziału w "superimprezach" - Maciej Firlit, BERNDSON:
Takie koszty dość szybko zmienią się w zysk firmy
12.06.2006 15:46
STRONY INTERNETOWE / Jak można zepsuć firmową stronę internetową?
- Marta Tamioła, Hypermedia:
Funkcjonalność zależy od jakości audytu - Artur Karczykowski, FFCreation:
Aktualność i celność odgrywają najważniejszą rolę
05.04.2006 14:54
MICROSOFT / Dlaczego zagraniczni inwestorzy wybierają Polskę?
- Michał Jaworski, Microsoft:
Największy potencjał to absolwenci polskich uczelni - Piotr Fryberg, 3M Poland:
Polska ma bardzo dobre położenie geograficzne
30.03.2006 9:53
LOŻA EKSPERTÓW / Jak uczciwie nie płacić podatków?
- Łukasz Grzejdziak, KPMG Audyt:
Fiskus nie lubi menedżerów - Andrzej Krzemiński, EFL:
Najmniej korzystne są tzw. kontrakty menedżerskie
20.03.2006 16:40
KREDYT / Kredyt, leasing czy gotówka?
- Artur Kośny, Money.pl:
W celu porównania najlepiej posłużyć się wskaźnikiem NPV - Andrzej Krzemiński, EFL:
Z leasingu korzysta 21% przedsiębiorstw, a z kredytu - 23%
07.03.2006 10:09
INTERNET / Jak zmienią się tak zwane tradycyjne media za sprawą Internetu?
- Olgierd Cygan, Digital One:
Traktujmy poważnie media interaktywne! - Robert Bernatowicz, Tv Biznes:
Epoka "Jedynek, Polsatów i TVN-ów" odejdzie do lamusa
02.03.2006 10:28
REKLAMA / Na co stać reklamę off-line?
- Adam Michańków, Fresh:
Nawet bielizna jest nośnikiem reklamy - Marta Gajkowska, Agencja S4:
Reklama - podobnie jak ludzka wyobraźnia - jest nieograniczona
22.02.2006 10:39
PR / Zagraniczne kontrakty szansą dla polskiej branży PR?
- Jerzy Ciszewski, Ciszewski PR:
Jesteśmy konsumentami ochłapów z pańskiego stołu - Tadeusz Jacewicz, Sigma International:
Można liczyć na spore zamówienia