Marki – Wszystkie wiadomościMerlin.pl ma już 10 latSklep internetowy Merlin.pl świętuje swoje 10. urodziny. Pionier polskiego e-commerce niezmiennie od lat znajduje się w czołówce e-sklepów. Jak firma...23.03.2009 15:10Kampania 7days w serwisach społecznościowychAgencja mobijoy! opracowała strategię obecności marki 7days w sieciach społecznościowych.21.03.2009 3:10Polska wersja serwisu marki Estee LauderW ramach nawiązanej w ubiegłym roku współpracy z Estēe Lauder Poland, agencja Digital One dokonała lokalizacji kolejnej marki z portfolio...20.03.2009 12:10AmRest z CodemediaAmRest (m.in. Pizza Hut, KFC) w zakresie planowania i zakupu mediów interaktywnych zdecydował się na współpracę z Codemedia.19.03.2009 15:10Momentum Worldwide: kierunek PhygitalAgencja Phygital Marketingu Momentum Worldwide uruchomiła nowe kanały komunikacji z klientami i otoczeniem zgodnie z głoszoną przez siebie ideą...19.03.2009 15:10Nowy trend - blog na papierzeGazety upadają, bo czyta ich coraz mniej ludzi. Czytelnicy przenoszą się do internetu, ale internet też lubi papier.17.03.2009 16:50Zostań testerem uti.plAgencja e-marketingowa wirtuale.pl Sp. z o. o. rozpoczyna publiczne testy swojej najnowszej marki - uti.pl, panelu administracyjnego, umożliwiającego...17.03.2009 15:10Nowy serwis marki GattaRuszyła nowa witryna internetowa największego producenta rajstop w Polsce zrealizowana przez MakoLab S.A.17.03.2009 12:10Cybersquatting plagą roku 2008Rekordowa ilość pozwów przeciwko osobom rejestrującym domeny wykorzystujące znane nazwiska i marki wpłynęła w ubiegłym roku do WIPO.16.03.2009 18:10Kanał słabiej znanego studia popularniejszy od CBSNie tylko największe wytwórnie i znani na całym świecie producenci treści mogą cieszyć się ogromną popularnością w sieci. W YouTube coraz częściej do...16.03.2009 15:10Coca-Cola "niechcący" najpopularniejsza na Facebooku?Czyj profil jest drugą po Baracku Obamie najpopularniejszą stroną brandu lub celebrity na Facebooku? Odpowiedź: Coca-Cola. Co w tym niezwykłego?16.03.2009 15:10Adv.pl realizuje kampanię dla marki AlwaysKampania skierowana jest do dziewczyn w wieku 18-24 lat, które wyprowadzają się z domu, zaczynają studia lub pracę, próbują określić siebie i...16.03.2009 12:10Ruchoma reklama na iPhoneAmerykański producent odzieży Dockers stworzył mobilną reklamę wykorzystującą akcelerometr.16.03.2009 12:10OS3 dla Scan HolidaySerwis internetowy Fanscan.pl, skupiający społeczność podróżników ScanHoliday, powstał z myślą o tych, którzy szukają możliwości wyjazdu dla całej...13.03.2009 12:10Poprzednia strona1...1213141516...18Następna strona