fmcg, zachodniopomorskie w Praca.Money.pl
(...) , marka rozpoznawalna na całym świecie. W związku z intensywnym rozwojem firmy w imieniu naszego Klienta poszukujemy kandydata... 2011-04-18 Konsultant ds. obłsugi klienta (j. niemiecki /lub czeski) CPL (...)Case study > Strategie > Manager.Money.pl - Inne strony zarządzania
(...) . Następny będzie... Ludzie sukcesu Steve Jobs nie żyje. "Odszedł wizjoner" Charyzmatyczny szef Apple zmarł nad ranem w Kalifornii. Oni już wiedzą, jak zyskają na Euro 2012 Prezes Orbisu chce wypromować marki (...)warszawa, Inne, mazowieckie [2/23] w Praca.Money.pl
(...) Tchibo Manufacturing Poland w Markach pod Warszawą jest jednym z najnowocześniejszych producentów kawy w Europie. Wszystkie procesy produkcyjne realizowane w Zakładzie Produkcyjnym są... jobs.pl 2011-05-11 (...)GALERIA: Torby Taschelino marki Kozioł
poznań, Księgowość/Audyt/Podatki [2/5] w Praca.Money.pl
(...) Księgi Głównej z językiem niemieckim Antal International Warszawa Księgowy Księgi Głównej z językiem niemieckim Aktualnie dla prestiżowego Klienta, międzynarodowego centrum finansowo-księgowego o marce (...)praca dodatkowa - oferty pracy w Money.pl - strona 2/17
(...) do wyboru. Obowiązki: - reprezentowanie marki... 2011-05-10 Szukasz pracy dodatkowej? /,,dwu-zawodowiec"/ Artur Rola - Doradztwo Finansowe Warszawa Szukasz pracy dodatkowej? /,,dwu-zawodowiec"/ Miejsce (...)2016-11-04Te marki zna prawie każdy. Przyszły rok może być dla nich przełomowy
(...) 2016-11-04 16:43:13 Te marki zna prawie każdy. Przyszły rok może być dla nich przełomowy 1/9 (...)2014-07-16Zbudował trzystukilogramowy rower i sprzedaje kawę. Pomysł sprowadził z Holandii razem ze starą Gazellą [MenStream]
(...) jest wprawić go w ruch. Mimo tego trudno jest "odchudzić" kawiarnię. Na trzech kołach musi znajdować się wszystko, co potrzebne do serwowania kawy. Począwszy od samego ekspresu włoskiej marki Fracino, poprzez (...)2015-01-23Przyszłość należeć będzie tylko do kilku firm?
(...) mają już bardzo szeroko rozpostarte gałęzie, wypełnione światowymi i lokalnymi markami. Proces kupowania mniejszych przez większych trwa już od kilkudziesięciu lat, proces fuzji i przejęć lub połączeń w grupy kapitałowe (...)2016-04-20Grupa AmRest podaje wyniki za pierwszy kwartał i kupuje niemieckiego Starbucksa
(...) w perspektywie nadchodzących lat. "Włączenie rynku niemieckiego do portfela AmRest to dla nas kolejny etap rozwoju współpracy ze Starbucks. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami rozwoju marki w tym kraju (...)2014-05-13EEC2014: Warunkiem rozwoju eksportu jest dywersyfikacja rynków i konsolidacja producentów
(...) . Także polska marka jest coraz bardziej uznana na świecie. Jednak podstawowym warunkiem zwiększania sprzedaży w eksporcie są: dywersyfikacja rynków zbytu oraz konsolidacja producentów - oceniali uczestnicy panelu (...)2016-05-09Właściciel marek Jimmy Choo i Coty przejmuje amerykańskiego producenta pączków
(...) marek, wśród których znajduje się kawa Kenco, luksusowe buty Jimmy Choo i kosmetyki Coty. - Jesteśmy podekscytowani faktem, że taka kultowa marka jak Krispy Kreme dołączy do naszego portfolio - powiedział (...)2016-09-29Polskie firmy podbijają Zachód
(...) Wieltona dołączyła włoska Italiana Rimorchi s.r.l. , która przejęła od Compagnia Italiana Rimorchi 100-letnie włoskie marki Merker, Viberti i Cardi. Kolejnym krokiem w ekspansji zagranicznej było (...)2016-11-11Przedwojenni Kulczykowie, czyli najbogatsi Polacy ery Piłsudskiego
(...) wódek i likierów został w 1856 r., ale tradycje zakładu sięgają 1782 r. Zresztą marka przetrwała do naszych czasów, a kilka lat temu wróciła do polskich sklepów. Oczywiście alkohole nie powstają (...)2016-04-20AmRest kupuje sieć Starbucks w Niemczech za szacunkowe 41 mln euro
(...) w perspektywie nadchodzących lat. "Włączenie rynku niemieckiego do portfela AmRest to dla nas kolejny etap rozwoju współpracy ze Starbucks. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami rozwoju marki w tym kraju (...)2014-11-07Nowy prezes Nestle Polska: Strategia firmy nie ulegnie zmianie
(...) . Jest też znakomicie usytuowana geograficzne - w samym centrum Europy. W mojej opinii perspektywy do rozwoju w tym kraju są znakomite.Jak ocenia pan sytuację Nestlé w Polsce?W Polsce mamy przede wszystkim silne marki (...)1| 2| | dalej |