Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Eurocash: Delikatesy Centrum uruchomiły usługę click&collect

2
Podziel się:

Delikatesy Centrum - sieć organizowana przez Eurocash - uruchomiły usługę "click&collect" w ponad 1 200 supermarketów w całej Polsce, podał Eurocash. W ofercie online Delikatesów Centrum znalazło się ok. 6 700 produktów.

Eurocash: Delikatesy Centrum uruchomiły usługę click&collect
(Materiały prasowe, Eurocash)

"Wprowadzenie usługi click&collect to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów w związku z epidemią koronawirusa, ale także naszych klientów - franczyzobiorców prowadzących placówki pod szyldem Delikatesy Centrum. Rozwiązanie to pozwala na szybkie i bezpieczne zakupy, zmniejsza również czas przebywania w sklepie, a naszym klientom zapewnia kolejne rozwiązanie, które może podnosić ich konkurencyjność na rynku. Aktualnie jesteśmy na etapie intensywnych prac związanych z wdrażaniem kolejnych funkcjonalności i udoskonalaniem systemu. Planujemy wdrożyć usługę we wszystkich placówkach sieci i rozbudować naszą ofertę online do 7 tysięcy produktów do końca tego roku. Jednak już teraz jesteśmy największą siecią w handlu spożywczym z opcją click&collect. Dzięki temu mieszkańcy wsi i małych miejscowości w całej Polsce mogą skorzystać z usługi dostępnej do tej pory głównie dla mieszkańców dużych miast" - powiedział dyrektor generalny Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash Noel Collett, cytowany w komunikacie.

Wartość jednorazowych zakupów dokonanych w systemie click&collect może wynosić od 50 zł do 300 zł, zakupy kompletowane są w ciągu maksymalnie 5 godzin, a klient ma 24 h na ich odebranie, podano także.

W ramach sieci Delikatesy Centrum działa obecnie 1 565 placówek.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
WzrostyEUROCA...
4 lata temu
EUROCASH ma teraz mega szansę na wzrosty: click&collect 1200 nowych lokalizacji i potencjalne setki tysięcy zamówień, FRISCO największy e-supermarket w Polsce należący do Eurocasha wszedł właśnie do Wrocławia, to koleine 120 tysięcy nowych użytkowników. Zwłaszcza, że Tesco się zamyka w Polsce i swój e-market, a to potencjalne kolejne setki tysięcy nowych użytkowników nauxzonych e-zakupow!!! Idziemy dalej, nowe markety alkoholowe Duży Ben, otwierają ich dziesiątki co chwilę i jak ludzie siedzą w domu to piją alkohol i nie ma co tu gadać, będzie mega wzrost sprzedaży. Nie ma wesel, a ludzie wódę chcą pić. Jak dla mnie to mega możliwość wzrostów. Do tego oddalili zarzuty wobec nich i zostało 23 mln zł w kasie spółki, a Zarząd ostatnio nakupował akcji za jakieś 16zł w ilościach setek tysięcy. Spółka ma fundamenty i to największe od bodajże 8 lat!
Poznaniak
4 lata temu
Delikatesy centrum Oś.Armii Krajowej nr 125 w dniu dzisiejszym do godz. 12 przerwa techniczna A seniorzy na lodzie jak tak można