Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Platforma płatnicza Stripe weszła na 7 nowych rynków, w tym do Polski

0
Podziel się:

Globalna platforma płatnicza Stripe wkroczyła na siedem nowych rynków europejskich, w tym do Polski, podała spółka. Dzięki Stripe lokalne firmy internetowe nie tylko mogą szybciej wejść na rynek globalny, ale zyskują też szansę szybszego rozwoju dzięki możliwości akceptacji płatności z każdego krańca świata.

Platforma płatnicza Stripe weszła na 7 nowych rynków, w tym do Polski

Stripe przetwarza transakcje na miliardy dolarów rocznie dla milionów firm, zarówno startupów, jak i największych globalnych korporacji, takich jak Google, Amazon, Uber i Shopify. Kraków Startup Community, andcards oraz Pelvifly już korzystają z Stripe w Polsce, aby oferować swoje towary i usługi klientom z całego świata, podano.

"W Polsce jest wiele przedsiębiorczych i technologicznych talentów. Uważamy, że w tym kraju jest jeszcze więcej firm, które mogą rozwijać swój biznes także globalnie. Naszym celem jest umożliwienie jak największej liczbie firm z Polski pokazania swojej kreatywności i ambicji reszcie świata" - powiedział szef na region EMEA w Stripe Felix Huber, cytowany w komunikacie.

Klienci korzystając z rozwiązań Stripe, otrzymują dostęp do globalnej sieci płatności, infrastruktury oraz wielu dodatkowych opcji ułatwiających prowadzenie biznesu w sieci. Oprócz przyjmowania przelewów przedsiębiorcy mogą korzystać z platformy do obsługi księgowości, rozliczeń czy wypłat na rzecz osób trzecich i optymalizacji płatności mobilnych - wszystko za pomocą scentralizowanego panelu zarządzania. Użytkownicy mają również dostęp do portfeli mobilnych, takich jak Apple Pay i Google Pay, wskazano także.

Stripe jest firmą technologiczną, budującą internetową infrastrukturę ekonomiczną. Pomaga małym firmom rozpocząć działalność i zwiększyć ich przychody, a dobrze rozwiniętym wkraczać na nowe rynki wprowadzając innowacyjne modele biznesowe.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)