Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP planuje podwojenie przychodów z e-commerce w 2018 r.

6
Podziel się:

LPP planuje podwojenie przychodów osiąganych z e-commerce w 2018 r., ale nie przewiduje wejścia na obecnie działającą platformę innej firm, ani zakup firmy działającej w tym segmencie, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Przemysław Lutkiewicza. 

LPP planuje podwojenie przychodów z e-commerce w 2018 r.

"W tym roku szacujemy sprzedaż internetową na 350 mln zł i oczekujemy jej podwojenia w 2018 r. Na razie nie wejdziemy na żadną platformę, ani nie kupimy jakieś firmy z tego segmentu. To, co robimy organicznie sprawdza się i widzimy to m.in. po sprzedaży e-commerce w Rosji" - powiedział wiceprezes podczas konferencji prasowej.

Dodał, że rentowność sprzedaży w e-commerce spada powoli, ale z bardzo wysokich poziomów i to głównie za sprawą logistyki. "Stąd nasze dążenie do otwarcia kolejnych centrów e-commerce w różnych krajach" - podkreślił.

Celem LPP jest do 2020 r., aby sprzedaż internetowa wynosiła 7-8% sprzedaży całej grupy.

Lutkiewicz dodał, że w Rosji LPP korzysta przy e-commerce z zewnętrznego partnera logistycznego, podobnie ma być w nowych centrach w Wielkiej Brytanii i być może w Rumunii.

Na koniec września LPP posiadał 34 outletów o 3 mniej r/r. "Wycofujemy się powoli z outletów. W długiej perspektywie nie będziemy mieli outletów, mówimy tutaj o 5-6 lat" - dodał wiceprezes.

Lutkiewicz poinformował też, że w sprawie dywidendy nie było jeszcze żadnych rozmów i "w związku z tym nie mamy jeszcze żadnych planów dotyczących dywidendy".

"Przygotowujemy się do wzrostu wynagrodzeń od przyszłego roku i spodziewamy się, że to będzie 8-9% wzrostu liczony na wszystkie kraje. Niemal we wszystkich krajach są problemy z odpowiednimi pracownikami i nie jest to żadna tajemnica" - powiedział wiceprezes.

Dodał, że za wzrostem wynagrodzeń idzie również wyższa sprzedaż na tych rynkach.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(6)
marat
7 lat temu
Stały rozwój e-commerce to jedna z najsłuszniejszych dróg w przedsiębiorstwie tego rodzaju.
hh
7 lat temu
Ciekaw jestem w jakim miejscu będzie firma za 10 lat, bo rozwijają się bardzo dynamicznie.
lidka
7 lat temu
Z takim tempem spółka może podbić cały zachód już w niedalekiej przyszłości. Czego im życzę, bo zasłużyli. Ubrania też w salonach coraz lepszej jakości są.
Tomi
7 lat temu
Kasę mają to reinwestują i takie pojęcie biznesu ja rozumiem.
hokuspokus
7 lat temu
Bardzo fajnie, że podnoszą pensje pracownikom, na pewno podniesie to morale teamu.