Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. WS
|

Marka należąca do LPP żartowała z papieża? "Zbieżność przypadkowa"

3
Podziel się:

Marka odzieżowa Cropp, która należy do LPP, wprowadziła ostatnio promocję "Yellow30". Zasady specjalnej akcji można było odebrać jako żart ze śmierci papieża. Firma, jak dowiedział się serwis Press.pl, uważa, że zbieżność była przypadkowa

Marka należąca do LPP żartowała z papieża? "Zbieżność przypadkowa"
Cropp wprowadził akcję promocyjną, którą internauci skojarzyli z papieżem (Agencja Wyborcza.pl, Jakub Orzechowski)

Cropp zaproponował klientom akcję promocyjną, w której poinformowała, że 2137 klientów może liczyć na zniżkę 30 proc. przy zakupach za więcej niż 99 zł. Przy płatności należało użyć hasła "Yellow30".

Internauci zwrócili uwagę, że zwrot "2137" jest używany przez osoby kpiące z papieża, ponieważ nawiązuje do godziny jego śmierci. Natomiast żółto-biała forma kampanii reklamowej miałby nawiązywać do flagi Watykanu. W reakcji na zarzuty marka zmieniła liczbę nagradzanych osób z 2137 na 2000.

W rozmowie z "Presserwisem" spółka LPP wskazała, że zbieżność liczby osób uprawnionych do skorzystania z tej promocji z akcentami papieskimi jest przypadkowa.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(3)
marek
12 miesięcy temu
g.prawda. wszystko wraca so ,,wlasciciela w setkach podatkow,podatkow od podatkow i podatkow od podatkow -od podatkow bo nawet w smieciach co wyrzucasz tez jest podatek Pieniadz robi obrot, kolo i wraca. Na tym polega ekonomia.
G,R.
12 miesięcy temu
Efekt jest taki, że 137 osób nie skorzysta z rabatu. Jak długo będzie trwać w Polsce ta paranoja?
trener Jarząb...
12 miesięcy temu
Wow, a jak odtworzysz spot od tyłu to usłyszysz słowo SZATAN. To sprawa ani chybi dla Wojowników Maryi, powinni wjechać na Łąkową albo do Pruszcza i odczynić egzorcyzmy