Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Artegence tworzy nowy portal dla Polskiej Platformy Przetargowej

0
Podziel się:

PPP, czyli Polska Platforma Przetargowa, powstała w 2003 r. jako jedno z niezależnych przedsięwzięć, realizowanych w ramach Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Jej zasadniczym zadaniem i misją jest optymalizacja procesów zakupu u Klientów, co przekłada się na konkretne oszczędności zarówno dla nabywców, jak i dostawców. Obecnie PPP jest jedną z wiodących firm na rynku aukcji i przetargów on-line w Polsce. Łączną wartość zamówień na tym rynku można szacować nawet na 150 miliardów złotych rocznie.

Przetargi realizowane za pomocą platformy elektronicznej zapewniają około 15% oszczędności w porównaniu z zakupami dokonywanymi w oparciu o tradycyjne, nieelektroniczne procedury.

Portal PPP jest skierowany do rynku biznesowego oraz administracji publicznej. Jego strategia opiera się na haśle 'Nie PPPrzepłacaj!' - promującym zarówno markę PPP, jak i zapraszającym do czerpania korzyści z jej oferty. Serwis w unikalny i jasny sposób prezentuje wymierne korzyści wykorzystywania elektronicznych platform przetargowych do obniżania kosztów zakupu. Zaprezentowane są na nim konkretne studia przypadków Klientów, którzy już skorzystali z Polskiej Platformy Przetargowej.

Od strony technologicznej portal zarządzany jest poprzez CMS Art:Core 2.0, który zapewnia błyskawiczną aktualizację treści poprzez przyjazny i intuicyjny w użyciu interfejs użytkownika.

Pełne wykorzystanie możliwości, jakie oferują aukcje i przetargi elektroniczne, daje olbrzymią szansę zoptymalizowania finansów publicznych (platformy podobne do PPP w krajach Unii Europejskich od wielu lat generują olbrzymie oszczędności dla Skarbów tych Państw, jak i podmiotów uczestniczących w przetargach).

'Uważamy, że wdrożenie przez Artegence portalu dla PPP jest dużym krokiem naprzód w rozwoju świadomości o potencjale, oferowanym przez elektroniczne platformy przetargowe' - mówi Artur Gortych, prezes Artegence - 'Nie PPPrzepłacaj! jest znakiem, że Internet również w Polsce przestał być wyłącznie ośrodkiem mediów informacyjnych i rozrywki, a staje się rdzeniem nowoczesnej i konkurencyjnej gospodarki. I jest to bardzo pozytywny znak.' - dodaje na koniec.

http://www.ppp.pwpw.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)