Działania marketingowe w branży mięsnej skupiają się na ogół wokół działań ATL lub BTL, wykorzystujących takie środki promocji, jak: ulotki, katalogi, czy też informacje zamieszczane na produkcie. Niestety często działania marketingowe są ograniczane na poziomie hurtowni. Przełamanie barier w przekazie informacji o charakterze reklamowo-promocyjnym jest zatem zadaniem trudnym i wymaga sięgania po środki odbiegające od tradycyjnych. Z problemem tym zmierzył się Indykpol przy współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2. Wspólne działania obu firm pozwoliły na stworzenie pierwszego w Polsce programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego. 'Od lat inwestujemy w nowoczesne technologie i systemy zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo naszych wyrobów. Dbamy także o efektywność procesów technologicznych, wydajność pracy oraz optymalizację kosztów produkcji' - mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A. 'Chcemy również wykorzystać nowoczesne technologie w działaniach marketingowych.' - dodaje Piotr
Kulikowski.
'Jest to pierwszy tego typu program w branży przetwórstwa mięsnego. Stworzenie kreacji było zadaniem niewątpliwie trudnym, gdyż jak powszechnie wiadomo hurtownikom zależy na sprzedaży produktów nie zaś na ich promowaniu. Aby spełnić działania o charakterze informacyjnym promocyjnym większość firm drukuje różnego rodzaju publikacje, które i tak - w ostatecznym rozrachunku - jeśli dotrą do ostatecznych sprzedawców, to i tak spotkają się z niewielkim zainteresowaniem.' - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. 'W tak trudnym i skomplikowanym łańcuchu powiązań handlowych, jedynie bardzo dobrze dobrana strategia działań z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego pozwoli na dotarcie do sprzedawców detalicznych i przedstawicieli handlowych.' - uzasadnia Andrzej Ziemiński.
http://www.indykpol.pl