Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Więcej serwera w serwerze - nowa akcja IBM dla Open Source

0
Podziel się:

Pod hasłem 'Więcej serwera w serwerze' przebiegać będzie nowa kampania marketingowa IBM Polska i partnerów handlowych IBM. Jej celem jest promowanie rozwiązań IBM wspierających ruch Open Source.

IBM Polska doceniając rosnące znaczenie ruchu Open Source, również dla biznesu, rozpoczyna promowanie serwerów linii OpenPower, przystosowanych do pracy pod kontrolą systemu operacyjnego Linux (wersje Red Hat i Novell Suse), a przeznaczonych dla użytkowników biznesowych, chcących konsolidować systemy obliczeniowe. W ramach tej kampanii TechData Polska, dystrybutor zaawansowanych rozwiązań IBM, przygotował dla swoich resellerów program lojalnościowy pod nazwą Club1024. - Chcemy w ten sposób - powiedziała Iwona Dębowy, Business Unit Manager IBM Advanced TechData Polska, - zwiększyć zainteresowanie systemami IBM OpenPower, bo spełniają one wymagania współczesnych klientów oferując wydajność, bezpieczeństwo, wysoką dostępność i moc obliczeniową po korzystnej cenie.

Opinię tę potwierdza Piotr Pająk, IBM Polska eServers pSeries Product Manager: - serwery IBM z linii OpenPower, oferowane klientom m.in. przez członków Clubu 1024, są tańsze i tym samym dostępne również dla małych i średnich firm. Oferują jednak wiele opcji, które można znaleźć w systemach z wyższej półki, takie jak np. wirtualizacja, oparta na technologiach stosowanych w serwerach mainframe, czy mikropartycjonowanie - dodaje P. Pająk.

Prowadzenie kampanii powierzono agencji SARTO Public Relations z Wrocławia. Pierwszym jej elementem jest uruchomienie dwóch serwisów internetowych openpower.pl oraz club1024.pl. Twórcą koncepcji graficznej jest wrocławskie studio sledINmay. Wcześniej SARTO PR przygotowała i prowadzi dla IBM Polska i jej Business Partnerów kampanię. 'iSeries. moc wspólnych rozwiązań'. http://www.openpower.pl http://www.club1024.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)