Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Giganci stawiają na MMS

0
Podziel się:

Czołowe firmy telekomunikacyjne uznały, że Multimedia Messaging Service będzie rozwinięciem sukcesu usług SMS.

Firmy CMG, Comverse, Ericsson, Logica, Motorola, Nokia i Siemens przedstawiły wspólną wizję usług Multimedia Messaging Service (MMS). Celem tej inicjatywy jest zwiększenie powszechnej świadomości istnienia MMS i zapewnienie spójnego rozwoju rynku ku stworzeniu otwartego globalnego systemu.

Motorem MMS są indywidualni autorzy, tworzący różnego rodzaju materiały i dzielący się doświadczeniami w użyciu systemów komunikacji multimedialnej, łączących w sobie nowe typy treści, takich jak dźwięk, videoklipy, fotografie, grafika oraz teksty. MMS wprowadza nowe funkcje i nowe typy materiałów małymi krokami, dzięki czemu konsumenci mogą łatwo je zrozumieć.

Każda z firm jest przekonana, że MMS stanie się dla operatorów sieci komórkowych, firm usługowych, twórców aplikacji i agencji reklamowych główną usługą na rynku masowym. Dzięki szybkiemu przyjmowaniu takich usług przez różne segmenty rynku, koncepcja MMS przemawia do wszystkich użytkowników telefonii komórkowej. MMS jest nie tylko usługą łączności osobistej, ale także nośnikiem różnych materiałów multimedialnych i innych aplikacji.

Usługi SMS są najszybciej rozwijającymi się usługami komputerowymi w sektorze telefonii komórkowej i wywierają znaczny wpływ na dochody i zyski uzyskiwane przez operatorów. Według GSM Association (Stowarzyszenie GSM), liczba komunikatów SMS przesłanych na całym świecie wyniosła 15 mld w grudniu 2000. MMS stanowić będzie naturalną, udaną ewolucję modelu usług SMS i wygeneruje nowe strumienie dochodów w oparciu o obecnych użytkowników telefonów, a także przyciągnie nowych klientów. Komunikacja przy użyciu MMS stanowić będzie drogę do uzyskania zysków w sieciach 2.5/3G, podobnie jak SMS w sieciach 2G.

MMS jest usługą opartą o standardy 3GPP i WAP Forum, kompatybilną z istniejącymi obecnie komórkowymi urządzeniami SMS i innymi aplikacjami komunikacyjnymi. MMS można sprawnie zintegrować z istniejącymi usługami i bezpośrednio udostępnić licznej grupie klientów. Firmy planujące implementację usług MMSj, uzyskają lepszą pozycję wyjściową do pełnego wykorzystania możliwości technologii i aplikacji 2.5G/3G.

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)