Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom

20 lat rewolucji na rynku motoryzacyjnym - "Prawdziwe historie" OTOMOTO o biznesie w kampanii 360

Podziel się:

"Najważniejsze to dobrać załogę" - tak ponad 20 lat sukcesów swojej firmy na rynku motoryzacyjnym podsumowuje Stefan Lis, założyciel rodzinnego przedsiębiorstwa Auto Centrum Lis. Bohaterowie najnowszych "Prawdziwych historii" OTOMOTO wspominają zmiany na rynku motoryzacyjnym, które zaszły od początku ich działalności w branży. Biznes, który zaczynał się na kaliskiej giełdzie samochodowej, dziś jest prowadzony przez kolejne pokolenie rodziny, które zatrudnia w swoich salonach ponad 300 osób. Ogólnopolski zasięg działań firmy umożliwia współpraca z OTOMOTO, które doceniło wysoką jakość jednego z ogłoszeń dealera, przyznając nagrodę Grand Prix w konkursie dla profesjonalnych sprzedających na platformie "Liderzy Jakości OTOMOTO".

20 lat rewolucji na rynku motoryzacyjnym - "Prawdziwe historie" OTOMOTO o biznesie w kampanii 360
(materiały partnera)

Najnowszy spot "Prawdziwe historie" OTOMOTO jest dostępny na YouTube:

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: OTOMOTO | Prawdziwe Historie: Od rodzinnego biznesu do Lidera Jakości OTOMOTO - TV

W ramach nagrody w konkursie "Liderzy Jakości OTOMOTO" firma Auto Centrum Lis z Kalisza otrzymała zaproszenie do udziału w cyklu "Prawdziwe historie" OTOMOTO. To siódma historia nagrana w ramach serii, do której wszystkie scenariusze powstały po spotkaniach i wysłuchaniu opowieści sprzedających konkretne pojazdy na OTOMOTO. Bohaterami wszystkich filmów są właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów, bez doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą. Spot jest elementem stałej platformy komunikacyjnej OTOMOTO "Tu się tworzą historie".

Najnowsze "Prawdziwe historie" OTOMOTO bezpośrednio dotykają biznesu motoryzacyjnego i zmian, które w sposobie sprzedaży samochodów zaszły od początku XXI wieku. Historia powstania i rozwoju firmy odzwierciedla zmiany na rynku automotive w Polsce, którego nieodłączną częścią było i jest dziś OTOMOTO, obchodzące w tym roku 20-lecie działania.

"Często wspominamy, że 20 lat temu przenieśliśmy handel samochodami z giełd do internetu, a historia biznesu Auto Centrum Lis wspaniale obrazuje proces zmian, które zaszły w tym czasie w całej branży. Kiedyś decydowaliśmy się na zakup auta, słuchając dźwięku silnika na zatłoczonej, lokalnej giełdzie, dziś możemy świadomie kupować samochody z całej Polski, znając ich historię i opinię ekspertów o stanie technicznym. Od dwóch dekad, wraz z dealerami - takimi jak bohaterowie najnowszych »Prawdziwych historii« - aktywnie angażujemy się w budowanie rynku motoryzacyjnego w Polsce, wspierając idee transparentności i wyrównywania poziomu wiedzy między kupującymi a sprzedającymi pojazdy i części. Cieszę się, że w konkursie »Liderzy Jakości OTOMOTO« mogliśmy wyróżnić tych, którzy tworzą najlepsze praktyki na rynku motoryzacyjnym i którzy rozumieją, że w centrum jest dziś zawsze człowiek"mówi Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO.

Dzisiaj rynek motoryzacyjny wygląda zupełnie inaczej niż w 2004 roku, gdy OTOMOTO zaczęło działać w Polsce. W tamtym czasie dostęp do internetu miało mniej niż 8 milionów Polaków (SMG/KRC, Net Track, lipiec 2004), a zakres informacji na temat oferowanych aut był ograniczony - sprzedający niechętnie dzielili się pełną wiedzą na temat stanu technicznego czy historii pojazdów. Dziś z samej platformy co miesiąc korzysta blisko 14 milionów użytkowników (Google Analytics, uśrednione dane za okres 7-12.2023), a sprzedający pojazdy.

Świętowanie 20-lecia działalności na rynku motoryzacyjnym OTOMOTO rozpoczęła Gala Liderów Jakości OTOMOTO, podczas której "Tytanami Jakości" nagrodzeni zostali profesjonalni sprzedający, aktywnie działający na platformie. Główną nagrodą, przyznawaną za najbardziej wyróżniające się jakością i kreatywnością ogłoszenie, było zaproszenie do wystąpienia w cyklu "Prawdziwe historie". Tym razem film prezentuje szerszą perspektywę profesjonalnych sprzedających, którym platforma umożliwia rozszerzenie skali działania na całą Polskę.

"Historie, które mają do przekazania dealerzy, sprzedający za pośrednictwem naszej platformy, są dla nas szczególnie inspirujące. Uchylają drzwi do wspomnień nie tyle związanych z konkretnym samochodem, co pasją do motoryzacji i wieloletnim procesem budowania własnego biznesu. Naszym celem jest wspieranie naszych użytkowników w ich codziennej pracy i dostarczanie narzędzi, by mogli skutecznie rozwijać swoją strategię. To ogromna satysfakcja być częścią tych opowieści" - podkreśla Mateusz Masłowski, senior B2B marketing manager, OTOMOTO.

Źródło informacji: OTOMOTO

Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl