*Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłosiło przetarg na wybór agencji PR, która będzie miała zadanie pokazać Polskę jako nowoczesny kraj. *
Wiceszefowa biura prasowego MSZ Monika Janus powiedziała Informacyjnej Agencji Radiowej, że kampania wizerunkowa tylko częściowo ma związek z przyszłoroczną prezydencją Polski w Unii Europejskiej. Do tej pory rząd w ten sposób się nie promował, a teraz zwycięzca konkursu będzie miał zadanie przede wszystkim zaprezentować walory turystyczne i gospodarcze naszego kraju - zaznacza Monika Janus.
Kampania potrwa od 1 stycznia 2010 roku do 31 marca 2011 roku. Monika Janus przyznaje, że mając ograniczone możliwości finansowe strona polska zrezygnuje z kosztowanej kampani reklamowej w telewizji, a chce przekonywać przede wszystkim liderów opinii pracujących w Brukseli.
W przetargu mogą startować przede wszystkim duże międzynarodowe firmy, które podobne kampanie już w Brukseli przeprowadziły. Kampania wizerunkowa będzie przeprowadzona przede wszystkim w Brukseli, ale być może także w Paryżu, Berlinie i Londynie.