Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Dziennik Gazeta Prawna" Podszywają się pod Euro 2012 i zarabiają, choć nie zapłacili

0
Podziel się:

Polacy nie wiedzą, kto sponsoruje Euro 2012. Z badań, na które powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna" wynika, że konsumenci uważają za sponsorów te firmy, które wykorzystują do promocji spoty związane z piłką nożna.

Dla rzeczywistych sponsorów to problem, bo wydali duże pieniądze - sam tytuł sponsora krajowego to koszt 15 - 20 milionów złotych - a nie czerpią z tego zysków. UEFA zapowiada, że zbada każdy taki przypadek. Pomocą ma jej służyć polski rząd.
"Dziennik Gazeta Prawna zauważa, że ukaranie takich partyzantów może być trudne. Jako przykład podaje jedną z firm, która w swoich reklamach mówi wprost: "Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu".
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/"Dziennik Gazeta Prawna"/kl/dyd

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)