Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Prawna" Słaba promocja Polski za granicą

0
Podziel się:

Rząd nie potrafi skutecznie promować Polski za granicą. - pisze "Gazeta Prawna". Zdaniem dziennika, większość pieniędzy wydawanych przez nasz kraj na ten cel, jest marnowana. Z kilkuset milionów złotych na promocję 60 procent środków jest przeznaczonych na administrację i utrzymanie.

"Gazeta Prawna" informuje, że wydawaniem pieniędzy na promocję zajmuje się około 60 różnych instytucji publicznych. Ich działania nie są jednak skoordynowane i często powodują utrwalenie negatywnego wizerunku Polski jako kraju zacofanego.
Według dziennika, mimo to ostatnio pojawiło się kilka zagranicznych raportów, dobrze oceniających polską gospodarkę. W efekcie kurs naszej waluty wzrósł i złoty przestał tracić na wartości jak waluty niektórych krajów naszego regionu.
"Gazeta Prawna" pisze, że dobrą okazją do promocji Polski są imprezy międzynarodowe - takie, jak ubiegłoroczny szczyt klimatyczny w Poznaniu lub zbliżające się EURO 2012.

"Gazeta Prawna"/IAR/daw/lm

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)