Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Narkotyki - no co mi to" - kampania społeczna - konkurs

0
Podziel się:

Rymowanka, fotografia, a może kolaż - przed takim dylematem staną uczestnicy drugiej odsłony kampanii społecznej skierowanej do młodych ludzi "Narkotyki - na o mi to?". Tym razem są zaproszeni do wzięcia udziału w konkursie na niebanalną formę ilustracji hasła projektu. W ten sposób mogą zaprezentować nie tylko swoje pasje, ale także pokazać, jak bardzo kreatywne może być życie bez narkotyków - mówi IAR koordynator projektu Agata Grosicka. Jak dodaje, rodzaj wykonanej pracy jest dowolny - może być to fotografia, kolaż, wiersz, piosenka, ale liczy się kreatywny pomysł, sama idea.

Celem konkursu jest utrwalenie w świadomości młodych ludzi wizji życia, które jest pełne radości, pasji i przede wszystkim wolne od uzależnień. Jak podkreśla Agata Grosicka, często młodzi ludzie ulegają wpływowi swoich kolegów i czasami jest tak, że nudzą się i nie wiedzą co ze sobą zrobić. Jak wyjaśnia, jakaś pasja może sprawić, że narkotyki nie będą do niczego potrzebne, ponieważ z reguły młodzi sięgają po nie, by zabić nudę i wypełnić sobie czas.
Prace i pomysły konkursowe można zgłaszać do 13 grudnia na stronie internetowej kampanii: www. nacomito.com.pl. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w dwóch etapach. W pierwszym z nich na najciekawsze pomysły będą głosowali internauci.
Kampania społeczna "Narkotyki - na co mi to?" jest prowadzona z inicjatywy Krajowego Biura do spraw Przeciwdziałania Narkomanii. Jak wyjaśniła Agata Grosicka, pierwsza odsłona projektu odbyła się przed wakacjami, czyli w czasie, który potencjalnie sprzyja eksperymentowaniu ze środkami odurzającymi.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)