Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Polityka"-wojna mediów

0
Podziel się:

"Polityka" opisuje wojnę dwóch potężnych koncernów medialnych: Agory i Axela Springera. Tygodnik zauważa, że tak zażartej walki wydawców na polskim rynku jeszcze nie byo. "Polityka" opisuje wzajemne posunięcia obu wydawców: zmniejszenie ceny "Gazety Wyborczej" do półtora złotego i odświeżenie jej szay graficznej tuż przed pojawieniem się "Dziennika" na rynku, opublikowanie makiety nowej gazety przed jej debiutem, wypominanie Springerowi niemieckiego pochodzenia kapitału. Tygodnik podkreśla, że pojedynek obu dzienników jest czymś więcej niż zwykłą rynkową grą, i wskazuje, że "Dziennik" ma ambicję rozbić monopol "Gazety Wyborczej" na interpretację rzeczywistości. "Polityka" zwraca uwagę, że wszędzie w Europie istnieją co najmniej dwa silne dzienniki o przeciwstawnej orientacji światopoglądowej. Więcej o walce "Dziennika" z "Gazetą Wyborczą" - w tygodniku "Polityka".

polityka/jurczynski/kaczmarek

media
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)