Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Polityka" - reklama - politycy

0
Podziel się:

"Polityka" zajęła się tematem reklamowania kampanii wyborczych. Tygodnik pisze, że największy boom w związku z przedwyborczymi zmaganiami przeżywa reklama zewnętrzna, czyli bilboardy.

Według gazety, politycy są niezwykle ważnymi klientami dla tej branży. W zeszłym roku, ponad 5 procent jej przychodów - czyli ponad 24 miliony złotych - pochodziło z obsługi kampanii wyborczych: parlamentarnej i prezydenckiej. Teraz rusza kolejna kampania, tym razem samorządowa.
Tygodnik podkreśla, że rynek reklamy zewnętrznej jest nieprzejrzysty i przytacza wypowiedź polityka, który twierdzi, że bilboardy stanowią wyborczą szarą strrefę, w której bardzo ważne są znajomości. Według "Polityki", problem nie dotyczy jednak samego finansowania kampanii, lecz dostępu do tablic reklamowych, które w trakcie kampanii stanowią towar deficytowy.
Więcej o reklami ekampanii wyborczych - w tygodniku "Polityka".

polityka/jurczynski/dj

polityka
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)