Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - Mazury kuszą najlepiej

0
Podziel się:

"Mazury - cud natury" to według Polaków najatrakcyjniejsze hasło spośród sloganów promujących nasze miasta i regiony. Tak wynika z sondażu Gfk Polonia dla "Rzeczpospolitej". W czołówce haseł znalazły się też "Zakopane - najbliżej Tatr" i "Gdańsk - morze możliwości". Najmniej Polaków wskazało jako udane hasła: "Wałbrzych - zielone miasto", "Bełchatów - daj się skusić" i "Stalowa Wola - jagodowa stolica Polski".

Eksperci od wizerunku podkreślają, że w czołówce znalazły sie hasła, promujące modne metropolie i popularne kurorty, a najgorzej wypadły miejscowości industrialne, które nie kojarzą się z relaksem i wypoczynkiem.
"Rzeczpospolita" zauważa, że zbudowanie wizerunku miasta pochłania potężne sumy pieniędzy. Zwłaszcza, że niektóre samorządy muszą walczyć z negatywnymi skojarzeniami na temat swoich miejscowości. W tym roku Świnoujście wydało na wzmocnienie swego pozytywnego przekazu ponad 2,5 miliona złotych.
Sondaż Gfk Polonia dla "Rzeczpospolitej" przeprowadziła 21 - 23 sierpnia. Wzięło w nim udział tysiąc dorosłych Polaków, których poproszono o wskazanie najlepszych haseł spośród 50 sloganów.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)"Rzeczpospolita"/dw/dabr

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)