Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Warszawa: Zaprezentowano billboard wyborczy PO nawiązujący do hasła Marcinkiewicza

0
Podziel się:

Hasło "Wizja i skuteczność?", nawiązujące
do hasła wyborczego kandydata PiS na prezydenta stolicy Kazimierza
Marcinkiewicza, widnieje na zaprezentowanym w sobotę plakacie
Platformy Obywatelskiej. "To dowód na skuteczność naszej kampanii"
- ocenia doradca Marcinkiewicza ds. mediów Konrad Ciesiołkiewicz.

Hasło "Wizja i skuteczność?", nawiązujące do hasła wyborczego kandydata PiS na prezydenta stolicy Kazimierza Marcinkiewicza, widnieje na zaprezentowanym w sobotę plakacie Platformy Obywatelskiej. "To dowód na skuteczność naszej kampanii" - ocenia doradca Marcinkiewicza ds. mediów Konrad Ciesiołkiewicz.

Na billboardzie, który ma pojawić się na stołecznych ulicach w poniedziałek, poza hasłem widnieje też żółto-czerwona (barwy stolicy) flaga związana w węzeł. Jak tłumaczył na konferencji prasowej szef sztabu wyborczego PO w Warszawie Jacek Kozłowski, plakat symbolizuje problemy stolicy, "które są widoczne po czterech latach rządów PiS".

"Poprzez nasz plakat chcemy skłonić warszawiaków do zastanowienia się, do zadania sobie pytania, jaka wizja stolicy Polski jest naszemu miastu potrzebna, i który z kandydatów gwarantuje najwyższą skuteczność w realizacji swojej wizji" - mówił Kozłowski.

Jak dodał, PO chce także skłonić mieszkańców stolicy "do bardziej aktywnego zapoznania się z programami poszczególnych kandydatów".

Pytany czy billboardy PO zawisną w sąsiedztwie plakatów Marcinkiewicza, Kozłowski odpowiedział, że "nie tylko". "Jednym z kluczy, który będziemy używać przy lokalizacji tych plakatów, będzie wywieszenie ich w miejscach, gdzie są korki" - tłumaczył. Jak dodał, komunikacja jest jednym z głównych problemów stolicy.

Kozłowski zapowiedział jednocześnie, że za tydzień pojawią się plakaty wyborcze kandydatki Platformy na prezydenta stolicy Hanny Gronkiewicz-Waltz.

W ocenie doradcy Marcinkiewicza ds. mediów Konrada Ciesiołkiewicza, plakat Platformy to dowód na skuteczność kampanii kandydata PiS "i brak pomysłu na merytoryczną kampanię Hanny Gronkiewicz-Waltz, skoro swoje natchnienie czerpać muszą ciągle od nas i nas naśladować". "Służymy dalszymi lekcjami. Na oko widać co nas odróżnia od działań Hanny Gronkiewicz-Waltz: nasze pomysły są samodzielne" - podkreślił Ciesiołkiewicz. (PAP)

ajg/ jra/

17:23 06/10/14

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)