- poinformowała w poniedziałek Danuta Goschorska, wicedyrektor departamentu sprzedaży alternatywnej banku.
"Chcemy zająć drugie miejsce w perspektywie roku. Zamierzamy zwiększyć liczbę wydanych kart kredytowych do 200 tys." - powiedziała dziennikarzom Goschorska po poniedziałkowej konferencji prasowej.
BPH PBK zajmuje obecnie trzecią, po Citibanku i BZ WBK, pozycję na rynku, jeśli chodzi o ilość wydanych kart kredytowych.
BPH PBK, które wprowadziło do swojej oferty kartę kredytową wydawaną wspólnie z Galerią Mokotów, liczy, że w ciągu roku wyda 100 tys. takich kart, z czego 60 tys. znajdzie się w posiadaniu nowych klientów.
W Polsce wydano około 800 tys. kart kredytowych. Zdaniem Goschorskiej to wciąż mało, a rynek kart kredytowych nie jest jeszcze nasycony i w najbliższym czasie będzie się dynamicznie rozwijał.
Goschorska dodała, że bank chce koncentrować się na sprzedaży kart kredytowych wydawanych wspólnie z partnerami handlowymi lub organizacjami charytatywnymi (tzw. cobranded i affinity).