Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

mBank ma już 2 lata

0
Podziel się:

mBank – pierwszy polski bank internetowy, detaliczne ramię BRE Banku SA, obchodzi drugą rocznicą rozpoczęcia działalności.

mBank – pierwszy polski bank internetowy, detaliczne ramię BRE Banku SA, obchodzi drugą rocznicą rozpoczęcia działalności.

W ciągu 24 miesięcy, Klienci mBanku otworzyli ponad 381 tysięcy rachunków. Przy obecnym tempie pozyskiwania nowych Klientów realne jest przekroczenie 400 tysięcy rachunków do końca br. Oznacza, to że mBank jest w chwili obecnej najbardziej popularnym bankiem internetowym w Polsce.

Jak podaje biuro prasowe mBanku: 69% Klientów banku to mężczyźni, najwięcej Klientów znajduje się w przedziale wiekowym od 26 do 32 lat. Średni wiek Klienta mBanku to 31 lat.

Najwięcej Klientów mBanku jest mieszkańcami dużych miast, zdecydowanie wyróżnia się Warszawa, w której mieszka około 42 tys. Klientów mBanku. Kolejne miejsca, wg liczby Klientów, zajmują: Łódź, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Szczecin, Lublin i Bydgoszcz.

Wśród produktów oferowanych przez mBank znajdują się: rachunek oszczędnościowy (eMax), nowoczesny rachunek osobisty (eKonto), rachunek dla osób prowadzących działalność gospodarczą (mBiznes Konto) oraz rachunek dla młodzieży (IzzyKonto).

W 2003 roku mBank ma zamiar zaproponować nowe produkty, m.in. szeroką gamę produktów kredytowych dla Klientów indywidualnych i mikrofirm.

Model biznesowy mBanku oparty jest wyłącznie o zdalne kanały dystrybucji (internet i telefon), dzięki czemu mBank zdobył przewagę kosztową nad bankami tradycyjnymi. Wielkość depozytów złożonych w mBanku przekroczyła 1,7 mld złotych, a w okresie od początku stycznia do końca sierpnia 2002 roku mBank osiągnął aż 45% udział w przyroście depozytów gospodarstw domowych w całym polskim sektorze bankowym.

Oferta mBanku dostępna jest również w Money.pl – mbank.money.pl

wiadomości
banki
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)